• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi

God afton.

Det var sista gången jag lagade stek... Anton klagade på att den var seg, ett problem som inte uppstår med quorn, men jag vill ju inte att barnen ska äta rått kött. Maken hävdade att hans var lagad till perfektion, så skulle han prompt visa blodet, urrrk. Alice åt pommes frites, cashewnötter, o en pyttebit kött. Men cheesecaken, vit choklad o jordgubb, med jordgubbar o hallon till var god i alla fall.
    Dessutom bjöd jag min man på en kopp te på stan tidigare. I o för sig fick han betala den själv, men det är ju tanken som räknas.

• Heisan
    MRSVi skrev 2009-07-08 20:35:28 följande:
    God afton. Det var sista gången jag lagade stek... Anton klagade på att den var seg, ett problem som inte uppstår med quorn, men jag vill ju inte att barnen ska äta rått kött. Maken hävdade att hans var lagad till perfektion, så skulle han prompt visa blodet, urrrk. Alice åt pommes frites, cashewnötter, o en pyttebit kött. Men cheesecaken, vit choklad o jordgubb, med jordgubbar o hallon till var god i alla fall. Dessutom bjöd jag min man på en kopp te på stan tidigare. I o för sig fick han betala den själv, men det är ju tanken som räknas.
    Åh, blodig stek som är sååå gott, det ska komma blod när man biter i den..*mums...*
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-07-08 08:14:27 följande:
    God morgon.Alice är en hund i dag.
    Oscar är fortfarande en sköldpadda

Igår sa han att mamma är en tjej och då sa J, att pappa är en kille...nej Gubbe sa Oscar till min ohöljda glädje!!

Oscar och Alex har tydligen femte sjukan, men fan trot..haha...
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-07-08 19:53:43 följande:
    God kväll....från Falkenberg... I dag har vi haft "blandat" väder...åska, regn, blåst och en massa sol...
    Nästan hemma hos Anna med andra ord
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-08 08:14:27 följande:
    God morgon.Alice är en hund i dag.
    Har du tagit hunden på kvällspromenad, annars kan du upptäcka obehagliga upptäckter på hallmattan i morgonbitti
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-08 21:36:11 följande:
    Hej!Hur har ni det? Vi har det ara bra
    Hej hej, har allt gått bra
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-08 21:14:16 följande:
    Oscar är fortfarande en sköldpadda Igår sa han att mamma är en tjej och då sa J, att pappa är en kille...nej Gubbe sa Oscar till min ohöljda glädje!! Oscar och Alex har tydligen femte sjukan, men fan trot..haha...
    Äsch, det är bara nå´t mög
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-07-08 20:11:33 följande:
    Haha, jag brukar få typ en maskin med tvätt från bilen o så sopor.. Är sååå slarvig...
    Jag med, jag tror att det beror på att min pappa alltid höll bilen kliniskt ren - man fick inte äta godis i bilen, knappt att man fick ha skorna ¨på sig
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-08 20:35:28 följande:
    God afton.Det var sista gången jag lagade stek... Anton klagade på att den var seg, ett problem som inte uppstår med quorn, men jag vill ju inte att barnen ska äta rått kött. Maken hävdade att hans var lagad till perfektion, så skulle han prompt visa blodet, urrrk. Alice åt pommes frites, cashewnötter, o en pyttebit kött. Men cheesecaken, vit choklad o jordgubb, med jordgubbar o hallon till var god i alla fall. Dessutom bjöd jag min man på en kopp te på stan tidigare. I o för sig fick han betala den själv, men det är ju tanken som räknas.
    Självklart är det ju tanken som räknas, vem som betalar är ju bara petitesser
Svar på tråden Kärringmaffian del 13