• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • stora storken

JAg bloggar om vår semester...ta den med en nypa salt...jag "driver" med träning att lägga av med blöja...mest för att få tyst på vissa som läser bloggen av våra bekanta-som tycker att det är katastrof att W har blöja fortfarande...

Men jag måste erkänna att det är lättare att låta bli blöja när man är ute så här...och han godtar det...vilket han inte gjort tidigare....enbart i undantagsfall....men men vi får se hur det går...har inte så bråttom..det kommer när det kommer...

http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-45/b116968.html

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

I dag har vi "hängt" vid havet....här i Falkenberg...

• stora storken

Svalis: Anna bor i Varberg...eller? Vi åkte igenom men kompisarna var där idag då vi låg vid havet...dom tyckte det var en mycket fin stad...vi får se om det finns tid att besöka den i morgon....

• MRSVi
    stora storken skrev 2009-07-08 22:22:15 följande:
    JAg bloggar om vår semester...ta den med en nypa salt...jag "driver" med träning att lägga av med blöja...mest för att få tyst på vissa som läser bloggen av våra bekanta-som tycker att det är katastrof att W har blöja fortfarande... Men jag måste erkänna att det är lättare att låta bli blöja när man är ute så här...och han godtar det...vilket han inte gjort tidigare....enbart i undantagsfall....men men vi får se hur det går...har inte så bråttom..det kommer när det kommer... www.familjeliv.se/Bloggar-3-45/b116968.html
    Jag kan inte låta bli att bli trött på folk som alltid vet bäst... om hur andra ska göra. Det är väl ändå helt o hållet upp till var o en när man vill sluta med blöja...? Som du säger kommer det ju när det kommer.
  • stora storken
    MRSVi skrev 2009-07-08 22:27:49 följande:
    Jag kan inte låta bli att bli trött på folk som alltid vet bäst... om hur andra ska göra. Det är väl ändå helt o hållet upp till var o en när man vill sluta med blöja...? Som du säger kommer det ju när det kommer.
    Japp...bryr mig inte så mycket.....

W har varit sen i mycket så varför skulle han vara tidig i detta....och vi ser framsteg och det är huvudsaken....
  • stora storken

NEhej nu är det dags att "nanna" kudden...man blir helt slut av solen/badet och frisk luft i massor....

God natt!!!

• MRSVi
    stora storken skrev 2009-07-08 22:35:08 följande:
    Japp...bryr mig inte så mycket..... W har varit sen i mycket så varför skulle han vara tidig i detta....och vi ser framsteg och det är huvudsaken....
    Det finns värre saker i livet tycker jag.
  • Heisan

Haha, jag har fått FEM tillsägelser idag..
    Jag kommer aldrig att få bli moderator..

• Heisan

Haha, jag har fått FEM tillsägelser idag..
    Jag kommer aldrig att få bli moderator..

• S vali s
    stora storken skrev 2009-07-08 22:22:15 följande:
    JAg bloggar om vår semester...ta den med en nypa salt...jag "driver" med träning att lägga av med blöja...mest för att få tyst på vissa som läser bloggen av våra bekanta-som tycker att det är katastrof att W har blöja fortfarande... Men jag måste erkänna att det är lättare att låta bli blöja när man är ute så här...och han godtar det...vilket han inte gjort tidigare....enbart i undantagsfall....men men vi får se hur det går...har inte så bråttom..det kommer när det kommer... www.familjeliv.se/Bloggar-3-45/b116968.html
    Jag tycker att er stil är allra bäst, ta´t som det kommer. Varför ska man pusha på ett barn som inte vill
    jag ska ta och läsa din blogg men först måste jag göra inbrott i Linns spargris så jag får ihop till katten
    Den late får brått när det blir kväll
Svar på tråden Kärringmaffian del 13