• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-07-21 14:47:38 följande:
    Håller en tumme.
    Nej hon har inte sett HP. Det är nog i det läskigaste laget än för henne. Men jag gillar HP
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-07-21 14:47:17 följande:
    Ser Isabelle på Harry Potter?
    Det skulle ju vara den här jag citerade
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-21 14:48:58 följande:
    Harry Potter.... Jag är nog en av de få som vare sig läse böckerna eller sett filmerna Jag började läsa första Harry P för Anna precis när dom kom *gäsp* Vi gav upp efter ett par sidor, så tråkig.... Kanske borde vi haft mer tålamod men jag vill att en bok "fångar mig" direkt
    Höll mig länge innan jag läste men sen var jag fast
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-21 14:48:48 följande:
    Jag tog en sväng i trädgården med kameran i regnet... o blev blöt om ryggen. Man håller ju paraplyet så att inte kameran ska bli blöt, o när man då böjer sig framåt är det kört. Men jag torkar väl.
    Det blir mindre skador på en blöt kvinna än en kamera
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-21 14:48:58 följande:
    Harry Potter.... Jag är nog en av de få som vare sig läse böckerna eller sett filmerna Jag började läsa första Harry P för Anna precis när dom kom *gäsp* Vi gav upp efter ett par sidor, så tråkig.... Kanske borde vi haft mer tålamod men jag vill att en bok "fångar mig" direkt
    Jag har inte läst dem, men möjligen tittat lite halvt med ett öga när maken sett dem på tv... de har inte gripit mig heller.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-21 14:57:57 följande:
    Jag har inte läst dem, men möjligen tittat lite halvt med ett öga när maken sett dem på tv... de har inte gripit mig heller.
    Vi kanske är lite lagom onormala du o jag
  • S vali s

Tog den här bilden på Linn idag, vet inte varför men jag gillar den helsklarpt
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-21 15:04:49 följande:
    Jättefin.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-21 15:06:13 följande:
    Jättefin.
    Det är skönt när man får lite utdelning för att man ligger på gräsmattan o crawlar
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-21 15:04:49 följande:
    Skön bild
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13