• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-21 22:39:15 följande:
    Nja, Midsomer fär halvsvalt betyg även idag. Inget som trollband mig.Nu ska jag däremot se NCIS, där finns det lite ögongodis
    "Morden..." bygger ( iallafall för mig ) lite på att man skaffat sig en "relation" till huvudpersonerna eller hur man nu ska förklara det
    Jag kan tänka mig att ett enstaka avsnitt inte känns så hippt men när man kommit in i serien och "lärt känna" personerna så är den riktigt bra.... *svamlar igen*
    MRSVi skrev 2009-07-21 23:00:22 följande:
    YEY, nu sa de på tv att det ska blil SOL i helgen på sydkusten, vi åker på semester på lördag! Kan det vara sant? Törs man tro dem? Kommer bilen att gå sönder?
    Det är sant och bilen går ( förhoppningsvis ) inte sönder
    Kazeer skrev 2009-07-22 07:21:31 följande:
    God morgon!Gustav sover fortfarande . Jag gick inte upp förrän kvart i sju och har hunnit duscha och tvätta håret. Och Gustav bara sover och sover.
    Skönt att få vakna på egen hand först
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-22 08:57:20 följande:
    God morgon.Solen skiner...!Jag ska simma, tänkte jag, o sen fixa resten av ogräset i trädgården. Måste också klura ut hur man lägger över bilder på cd så jag kan hämta ut de 30 bilderna jag vann i fototävlingen, men det ska väl inte vara så svårt.
    Det löser du säkert
    Jag brukar
    A - ropa på Paul
    B - Om inte Paul är hemma ropar jag på Joakim
    C - Om ingen av dom är hemma "letar" jag mig fram på datorn och fixar det på egen hand och känner mig uberstolt efteråt

• S vali s

Morrn morrn förresten

Linn o jag skulle egentligen ha åkt till en kompis idag men det blev ändrat tills på fredag isstället... får se vad vi hittar på

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-22 09:07:59 följande:
    Det löser du säkert Jag brukar A - ropa på PaulB - Om inte Paul är hemma ropar jag på JoakimC - Om ingen av dom är hemma "letar" jag mig fram på datorn och fixar det på egen hand och känner mig uberstolt efteråt
    Men tänk om Paul o Joakim inte hör mig?!
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-22 09:26:15 följande:
    Men tänk om Paul o Joakim inte hör mig?!
    Då kan det bli knivigt
  • modestyonly

Gomorron!
    Idag är jag ledig, det är skönt med en mjukstart, sen jobbar jag två pass till sen ledig helg!!

S vali s skrev 2009-07-22 09:08:51 följande:
    Morrn morrn förresten Linn o jag skulle egentligen ha åkt till en kompis idag men det blev ändrat tills på fredag isstället... får se vad vi hittar på
    Kom hit (och hjälp oss städa)!!
  • Kibell

God fm!
    Kallt på badet idag. Vart har sommaren tagit vägen???
    Ska försöka hitta på någon lunch...

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Gustav och jag har varit en sväng till lekplatsen och sedan gick vi en promenad. Lunchen är avklarad och Gustav ligger och vilar.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Heisan

Halloj, äter frukost just nu, har varit i stallet, ute med hundarna o lämnat bilen...

Här skiner solen, o jag är i vanlig ordning trött...

O huset doftar nykokt potatis-varför vet jag inte eftersom vi inte kokat potatis sedan midsommar...

• S vali s

Heisan: Mår Hälge bra nu

modestyonly skrev 2009-07-22 10:12:27 följande:
    Gomorron!Idag är jag ledig, det är skönt med en mjukstart, sen jobbar jag två pass till sen ledig helg!! Kom hit (och hjälp oss städa)!!
    Skullke ha sett det tidigare då hade jag kunnat titta över o tittat på medans du städade

Linn, jag o djuren har varit ute på tomten och myst. Gungat, ätit kärsbär så det sprutar ur öronen samt tittat på när Mysan försökt sig på att klättra i träd

Nu ska vi ta en sväng in till Norrtälje
Svar på tråden Kärringmaffian del 13