• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-07-21 21:09:56 följande:
    Jäklar i min lilla låda, så duktigt! Men vila nu.
    S vali s skrev 2009-07-21 21:12:50 följande:
    Jäklar i min låda - jag är imponerad av din framfart
    Jag blir jäklar i min låda riktigt stolt över mig själv
  • stora storken
    modestyonly skrev 2009-07-21 21:04:36 följande:
    stora storken skrev 2009-07-21 20:30:26 följande: Dit åkte vi och badade när jag var liten, den enda utomhuspoolen på nära håll (från Eskilstuna)
    Jätte fint här...vi padlade en hel del förra sommaren också...fina ströv områden uppe vid kanalen...
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • modestyonly

Jag minns inte så noga, var ganska många år sen! Vi hade lite släktingar där, min mormos syskon!!
    stora storken skrev 2009-07-21 21:26:12 följande:

Jätte fint här...vi padlade en hel del förra sommaren också...fina ströv områden uppe vid kanalen...
  • Kibell

Nja, Midsomer fär halvsvalt betyg även idag. Inget som trollband mig.
    Nu ska jag däremot se NCIS, där finns det lite ögongodis

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi

YEY, nu sa de på tv att det ska blil SOL i helgen på sydkusten, vi åker på semester på lördag! Kan det vara sant? Törs man tro dem? Kommer bilen att gå sönder?

• Kazeer

God morgon!

Gustav sover fortfarande . Jag gick inte upp förrän kvart i sju och har hunnit duscha och tvätta håret. Och Gustav bara sover och sover.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-07-21 23:00:22 följande:
    YEY, nu sa de på tv att det ska blil SOL i helgen på sydkusten, vi åker på semester på lördag! Kan det vara sant? Törs man tro dem? Kommer bilen att gå sönder?
    Jag håller en tumme för att det är sant, att det blir sol till helgen på sydkusten och att bilen INTE går sönder.
  • Kazeer

Nu har min lilla bubbelgubbe vaknat. Dags att byta blöja och sedan äta frukost.

Han kommer att bli alldeles vansinnig när jag stänger av datorn...

• MRSVi

God morgon.

Solen skiner...!

Jag ska simma, tänkte jag, o sen fixa resten av ogräset i trädgården. Måste också klura ut hur man lägger över bilder på cd så jag kan hämta ut de 30 bilderna jag vann i fototävlingen, men det ska väl inte vara så svårt.

• MRSVi
    Kazeer skrev 2009-07-22 07:21:31 följande:
    God morgon!Gustav sover fortfarande . Jag gick inte upp förrän kvart i sju och har hunnit duscha och tvätta håret. Och Gustav bara sover och sover.
    Grattis!
Svar på tråden Kärringmaffian del 13