• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer

Jag har lagat middag till oss - korv stroganoff. Jäklar i min låda vad god den blev Jag tror att det är dijonsenapen som sätter knorr på den.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s

Innan jag går vidare upp i köket... obduktionsutlåtande.... jag vill inte vara sån men det är sommar, semestertider och... ja en vecka från start till mål är raskt marscherat, jag vet de som fått vänta betydligt längre.....

• Kibell

Så sexlingstråden försvann? Läste den i början. Tänkte väl att det lät lite otroligt att ngn här i Sverige väntade 6 st barn.

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-21 18:06:07 följande:
    Den följde jag också ... och det slutade precis som väntat.Förresten, dr B är tillbaka...
    Jag såg det i går
    Undrar hur länge Dr B tjänstgör denna gång inna  det blir karantän
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-21 18:09:20 följande:
    Så sexlingstråden försvann? Läste den i början. Tänkte väl att det lät lite otroligt att ngn här i Sverige väntade 6 st barn.
    Den försvann
    Även den tjusiga bloggen hon hade fixat försvann... {#lang_emotions_dreamer}

Den här senaste tråden är dock så makaber att det knappast är troligt att ngn går in och ifrågasätter...
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-21 18:11:03 följande:
    Den försvann Även den tjusiga bloggen hon hade fixat försvann... Den här senaste tråden är dock så makaber att det knappast är troligt att ngn går in och ifrågasätter...
    Där der man
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Jag försker lära Belle att slappna oc men hon är stel som en pinn när jag lyfter hemmes ben eller arm. Tänkte träna på det inför imorgon så hon kan lära sig flya men det lär juvar lönlöst att lära heme då hon inte kan slappna av på land ens. På badet trodde vi att hon spände sig för hon frös men hon klara ju inte ens det nu hemma

♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly

Gokväll!
    Här var man på jobbet kvart i sju!! Där var det fullt upp till en bra stund efteratt jag slutat!! Hem och softade med en bok och slumrade lite, efter det blev det Nacka Forum för lite shopping!! Hittade två par jeans och två t-shirts för knappt 600 åt Anton!! En kjol till mig blev det också

• stora storken

God kväll på er.....

Svalis: Grattis till pris...*kul*kram*....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Vi har landat i Halstahammar med husvagnen.....imorgon blir det bra väder...men sensåg det inte så bra ut...vi får se om vi åker vidare ....men det såg lika dystert ut över hela landet....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13