Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Jag har lagat middag till oss - korv stroganoff. Jäklar i min låda vad god den blev
Jag tror att det är dijonsenapen som sätter knorr på den.
Innan jag går vidare upp i köket... obduktionsutlåtande.... jag vill inte vara sån men det är sommar, semestertider och... ja en vecka från start till mål är raskt marscherat, jag vet de som fått vänta betydligt längre.....
Så sexlingstråden försvann? Läste den i början. Tänkte väl att det lät lite otroligt att ngn här i Sverige väntade 6 st barn.

Jag försker lära Belle att slappna oc men hon är stel som en pinn när jag lyfter hemmes ben eller arm. Tänkte träna på det inför imorgon så hon kan lära sig flya men det lär juvar lönlöst att lära heme då hon inte kan slappna av på land ens. På badet trodde vi att hon spände sig för hon frös men hon klara ju inte ens det nu hemma ![]()
Gokväll!
Här var man på jobbet kvart i sju!! Där var det fullt upp till en bra stund efteratt jag slutat!! Hem och softade med en bok och slumrade lite, efter det blev det Nacka Forum för lite shopping!! Hittade två par jeans och två t-shirts för knappt 600 åt Anton!! En kjol till mig blev det också
God kväll på er.....
Svalis: Grattis till pris...*kul*kram*.... ![]()
Vi har landat i Halstahammar med husvagnen.....imorgon blir det bra väder...men sensåg det inte så bra ut...vi får se om vi åker vidare ....men det såg lika dystert ut över hela landet....