• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Jag vill inte misstro men...

På samma dramatiska sätt beskrevs för ett par dagar sen beskrev hur hon fått veta att hon väntade sexlingar... ensamstående med ett barn *visslar*
    Den tråden o bloggen plockades bort...

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-21 17:56:28 följande:
    Stackarn, saknar han sin familj? Är du lik din syster, så är det kanske därför han tyr sig till dig... Ta ledigt en kväll o gå på bio eller nåt, alldeles själv!
    Han är nog sån
    Han är van vid att det är full fart därhemma och att det rör på sig hela tiden
    Molly har ju alltid varit en sengångare, även som valp
  • Kibell

Mätta och belåtna. Gjorde egna pommes, lövbiff med vitlök- och örtfärskost emellan (till mig, vanlig lövbiff till Belle), kall bea och lite gurka, tomat, röd paprika, röd lök och fetaost. Inte helt fel

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-21 17:59:06 följande:
    Att folk orkar?
    Precis, skaffa ett liv - gå ut o sätt dig i en park eller vad som helst. Bli novellförfattare...

Jag brukar säga till mig själv, låter det för bra för att vara sant så är det troligtvis det *visslar*
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-21 17:59:09 följande:
    Mätta och belåtna. Gjorde egna pommes, lövbiff med vitlök- och örtfärskost emellan (till mig, vanlig lövbiff till Belle), kall bea och lite gurka, tomat, röd paprika, röd lök och fetaost. Inte helt fel
    Smarrigt

här blir det köttfärsbiffar med bacon o färskpotatis o grönsaker
  • S vali s

Ang. länken...
    Om man ligger på någons arm och den kissar ner sig... borde man inte ha märkt det på något vis då
    Man undrar om folk läser eller bara skummar och sen "nämen stackars nu ska vi styrkekrama...."

• S vali s

Näe nu ska jag lämna alla skogstroll åt sitt öde och gå upp i köket

• Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-21 17:57:23 följande:
    Jag vill inte misstro men...På samma dramatiska sätt beskrevs för ett par dagar sen beskrev hur hon fått veta att hon väntade sexlingar... ensamstående med ett barn *visslar*Den tråden o bloggen plockades bort...
    Den följde jag också ... och det slutade precis som väntat.

Förresten, dr B är tillbaka...
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13