• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-21 16:25:14 följande:
    Antingen så är han frusen eller så insåg han att Mysan är bättre än den "nya" hunden vi har släpat in
    Man måste ju hålla ihop...
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-21 16:51:16 följande:
    Jag såg Nelo med en fågel hängande från munnen, så jag sprang ut, o den levde fortfarande. Jag lyckades få loss henne, o bar in henne, det var väl en 20 min sen. Nyss såg jag fågeln hoppa iväg ett par hopp, så den kanske klarar sig...?
    Hoppas att den klarade sig
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-21 17:49:48 följande:
    Hoppas att den klarade sig
    Den lever fortarande, men har hoppat nästan ända fram till bakdörren, där ligger den o glor...
  • S vali s

Jag kan inte annat än att småle åt FL, en del medlemmar tycks ha himla tråkigt på semestern {#lang_emotions_dreamer}
    Den ena trådstarten efter den andra som långa välskrivna noveller och man känner igen sättet att skriva, är det inte det ena dramatiska så är det det andra och folk tycks svälja dessa historier med hull o hår {#lang_emotions_dreamer}
    Fast iofs så kan jag förstå det, vissa grejer känns lite för makabra för att ljuga om liksom

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-21 17:51:42 följande:
    Jag kan inte annat än att småle åt FL, en del medlemmar tycks ha himla tråkigt på semestern Den ena trådstarten efter den andra som långa välskrivna noveller och man känner igen sättet att skriva, är det inte det ena dramatiska så är det det andra och folk tycks svälja dessa historier med hull o hår Fast iofs så kan jag förstå det, vissa grejer känns lite för makabra för att ljuga om liksom
    Länk?
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-21 17:51:41 följande:
    Den lever fortarande, men har hoppat nästan ända fram till bakdörren, där ligger den o glor...
    Dom brukar ju vara rätt "sega"... dvs tåla rätt mycke
  • S vali s

Själv känner jag att jag börjar närma mig gränsen till stress, stress, stress....

Jag har fixat lite på övervåningen dvs gått runt o småplockat lite och jag blir sjukt stressad av hunden som följer efter mig som en skugga.
    Jag är liksom van vid att Molly ligger på sin plats, flyttar sig lite då och då för att ha koll på vad vi gör men en hund som följer mig som en skugga är jag inte van vid, dessutom är han ju stor så han märks ju...

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-21 17:52:27 följande:
    Länk?
    Jag ska leta upp den
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-21 17:54:18 följande:
    Själv känner jag att jag börjar närma mig gränsen till stress, stress, stress....Jag har fixat lite på övervåningen dvs gått runt o småplockat lite och jag blir sjukt stressad av hunden som följer efter mig som en skugga.Jag är liksom van vid att Molly ligger på sin plats, flyttar sig lite då och då för att ha koll på vad vi gör men en hund som följer mig som en skugga är jag inte van vid, dessutom är han ju stor så han märks ju...
    Stackarn, saknar han sin familj? Är du lik din syster, så är det kanske därför han tyr sig till dig...
    Ta ledigt en kväll o gå på bio eller nåt, alldeles själv!
Svar på tråden Kärringmaffian del 13