• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell

Mensläge och jag är grymt irriterad. Vad tusan gör man åt det?

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-22 13:45:59 följande:
    Mensläge och jag är grymt irriterad. Vad tusan gör man åt det?
    Jag brukar mula in sega råttor och gilla läget
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-22 13:48:24 följande:
    Jag brukar mula in sega råttor och gilla läget
    Kanske nåt att testa Det är bara det att det går ut över Belle. Det behövs så lite för att jag ska bli arg och se blir det en höna av en fjäder...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Nä nu ska jag ta med Belle och gå och bada. Svalka av mig

♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly

Jag har sorterat stora grabbarnas gamla LEGO låda, där fanns allsköns skit, förutom microskopiska småbitar av LEGO!! Straffarbete!!!

• Kazeer

Jag vill ha åska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har sån fruktansvärd huvudvärk!

Dessutom har illamåendet kommit tillbaka

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-22 14:41:35 följande:
    Jag har sorterat stora grabbarnas gamla LEGO låda, där fanns allsköns skit, förutom microskopiska småbitar av LEGO!! Straffarbete!!!
    sortera LEGO låter verkligen som straffarbete
    Kazeer skrev 2009-07-22 15:04:36 följande:
    Jag vill ha åska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har sån fruktansvärd huvudvärk!Dessutom har illamåendet kommit tillbaka
    Åska är skönt, det rensar upp

Linn o jag struntade i Norrtälje o åkte till Rimbo istället
    Jag behövde en rundsticka o eftersom jag visste att sybehörsaffären i Rimbo har 50% på allt så....
    Blev en sväng in på leksaksaffären ochså för att titta och sen in på ICA, Linn stannade vid "Butiksbakat" och såg på mig med hundögon - Snälla mamma kan vi köpa en bulle med grönt på?
    Dvs en pistagebulle Självklart att vi skulle lyxa till det till mellis

Nu sitter jag här en snabbis medans hon tittar på sitt favoritprogram på Barnkanalen - "Horseland"
    Passade på att säka på Ginza och hittade två "Horseland" dvd´n där för 29:-/st - som hittat
  • Kibell

Nu har vi flytit färdigt Ja det gick inte så bra. Belle är spänd som en fjäder Men men hon lär sig väl så småningom
    Nu rt jag på bättre humör. Hopplöst med PMS. Gjorde ett test på en sida och enligt det lider jag av svår PMS på gränsen till PMDD.
    Det är så trist bara att det är Belle som får ta mitt dåliga humör Men det är inte alla gånger jag känner mig jätteirriterad, det är olika gång för gång. Talar om för Belle att det är inte meningen att vara arg och irriterad utan mamma har mens. Hon fattar det.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Idag har vi ätit lasange a´la Per Moberg dvs med bacon och champinjoner i. Gott

♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13