• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-07-21 20:30:26 följande:
    Vi har landat i Halstahammar med husvagnen.....imorgon blir det bra väder...men sensåg det inte så bra ut...vi får se om vi åker vidare ....men det såg lika dystert ut över hela landet....
    Ja det verkar inte bätre än att det är skitväder över hela landet
  • S vali s
    kibell: När jag gick på lekis  på medeltiden ) så avslutades varje dag med att alla barn skule ligga på golvet och slappna av, sen gick fröken runt och tog upp en arm o ett ben o släppte, när man var avslappad fick man resa på sig och gå ut o klä på sig o gå hem...
    Jag var alltid bland de sista att få gå
  • S vali s

moddan: Kul med klädfynd, både till sig själv o barn

• MRSVi

Svalis: Det gick inte bra för fågeln... den fick sluta sina dagar hos veterinären. Men jag gjorde i alla fall vad jag kunde, o den blev åtminstone inte äten levande.

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-21 20:40:56 följande:
    kibell: När jag gick på lekis  på medeltiden ) så avslutades varje dag med att alla barn skule ligga på golvet och slappna av, sen gick fröken runt och tog upp en arm o ett ben o släppte, när man var avslappad fick man resa på sig och gå ut o klä på sig o gå hem...Jag var alltid bland de sista att få gå
    Taskigt!
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-07-21 18:08:26 följande:
    Jag har lagat middag till oss - korv stroganoff. Jäklar i min låda vad god den blev Jag tror att det är dijonsenapen som sätter knorr på den.
    Jäklar i min lilla låda är ett uttryck som inte används tillräckligt, insåg jag just.
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-07-21 20:52:19 följande:
    Jäklar i min lilla låda är ett uttryck som inte används tillräckligt, insåg jag just.
    Vi får hjälpas åt att åtgärda det...
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-07-21 20:54:43 följande:
    Vi får hjälpas åt att åtgärda det...
    Ja jäklar i min lilla låda, det ska vi!
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-07-21 20:56:33 följande:
    Ja jäklar i min lilla låda, det ska vi!
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13