• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-21 20:51:11 följande:
    Svalis: Det gick inte bra för fågeln... den fick sluta sina dagar hos veterinären. Men jag gjorde i alla fall vad jag kunde, o den blev åtminstone inte äten levande.

Men du gjorde ju vad du kunde.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-21 20:51:40 följande:
    Taskigt!
    Jag kan fortfarande minnas den där känsla "nej inte nu igen..."

kazeer: Paul använder ofta dijonsenap i såser mm för att fålite ssting i det
  • Kibell

Nu ska jag ge Morden i Midsomer en chans till. Såg det första avsnittet och tyckte sådär...

♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly

stora storken skrev 2009-07-21 20:30:26 följande:

Vi har landat i Halstahammar med husvagnen.....imorgon blir det bra väder...men sensåg det inte så bra ut...vi får se om vi åker vidare ....men det såg lika dystert ut över hela landet....
    Dit åkte vi och badade när jag var liten, den enda utomhuspoolen på nära håll (från Eskilstuna)
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-21 21:03:52 följande:
    Nu ska jag ge Morden i Midsomer en chans till. Såg det första avsnittet och tyckte sådär...
    Jag älskar "Morden...." synd att det är de sista avsnittet men det är klart, nu finns det v'äl inga kvar i byn att mörda
  • modestyonly

Jäklar i min låda, vad jag har fått saker gjort idag, avslutade dagens äventyr med lite städning!! men nu värker det på valda ställen i kroppen, så nu får det vara bra till imorgon f.m..
    Då ska jag ta vardagssovrummet, men där är leksakerna redan upplockade, så bara en massa kläder och sånt som ska sorteras, sen kan man ge sig på golven!!
    På eftermiddagen ska vi fixa iordning lite i grabbarnas rum! Har köpt en dator åt Fabian, eller han har själv betalat den!! Databord ska in och en byrå från klädkammaren, som får duga tills jag har råd med en ny!! J ska koppla upp datorn, skönt att slippa sånt...

• Kibell
    S vali s skrev 2009-07-21 21:07:49 följande:
    Jag älskar "Morden...." synd att det är de sista avsnittet men det är klart, nu finns det v'äl inga kvar i byn att mörda
    Å bara för det kommer jag bergis gilla den Typiskt...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-07-21 21:07:49 följande:
    Kanske ska passa på och kolla nu när Oscar är hos pappa och jag kan välja! Vilken kanal kan det vara, måntro?
  • MRSVi
    modestyonly skrev 2009-07-21 21:08:17 följande:
    Jäklar i min låda, vad jag har fått saker gjort idag, avslutade dagens äventyr med lite städning!! men nu värker det på valda ställen i kroppen, så nu får det vara bra till imorgon f.m..Då ska jag ta vardagssovrummet, men där är leksakerna redan upplockade, så bara en massa kläder och sånt som ska sorteras, sen kan man ge sig på golven!!På eftermiddagen ska vi fixa iordning lite i grabbarnas rum! Har köpt en dator åt Fabian, eller han har själv betalat den!! Databord ska in och en byrå från klädkammaren, som får duga tills jag har råd med en ny!! J ska koppla upp datorn, skönt att slippa sånt...
    Jäklar i min lilla låda, så duktigt! Men vila nu.
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-21 21:08:17 följande:
    Jäklar i min låda, vad jag har fått saker gjort idag, avslutade dagens äventyr med lite städning!! men nu värker det på valda ställen i kroppen, så nu får det vara bra till imorgon f.m..Då ska jag ta vardagssovrummet, men där är leksakerna redan upplockade, så bara en massa kläder och sånt som ska sorteras, sen kan man ge sig på golven!!På eftermiddagen ska vi fixa iordning lite i grabbarnas rum! Har köpt en dator åt Fabian, eller han har själv betalat den!! Databord ska in och en byrå från klädkammaren, som får duga tills jag har råd med en ny!! J ska koppla upp datorn, skönt att slippa sånt...
    Jäklar i min låda - jag är imponerad av din framfart
Svar på tråden Kärringmaffian del 13