Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

Nu har vi varit på banken och fixat konton åt grabbarna! Det gick ganska smärtfritt, behövde inte vänta ihjäl oss!!

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-04 19:09:16 följande:
    med eget konto är man "stor"

Glöm inte att ställa klockan
    Jo Anton får ju sin första lön
  • modestyonly

Gjorde ett litet ryck nu, tillsammans med en rstlös Anton! Nu kommer jag in i klädkammaren igen, ska styra upp lite därinne!

• modestyonly

stora storken skrev 2009-08-04 22:06:03 följande:

God kväll... Jag har pysslat med köket idag - var i väg och köpte nya köksgardiner på Thuns och lite annat fix runt om... ....blev riktigt fint...är så nöjd... Köpte även jeans till Wille först ett par på Thuns st 98 och sen vidare in till Gränby som är ett köpcentrum där köpte jag ett partill med "bilar" på baken...även dom ist 98 - väl hemma varW på humör för att prova....men dom var näst intill för små...och då pratar vi på längden......så det blir till att byta till st 104...
    Kul med lite nytt!!
    Oscar har växt ur 98 och vissa 104, köpte 110, på dom kläder jag tänkt till hösten!!
  • modestyonly

God morgon!
    Jag hoppas ni får jälv ska jag jobba igen! Känna inte särskilt party kan jag säga!!

• modestyonly

Undrar vad jag skrev i morse, jag använder min nygamla dator igen och musplattan är så känslig, ibland hoppar halva texten bort eller byter plats! Skumt..!!

Skönt att ni hade en bra dag, jag har som vanligt jobbat och idag var det varmt! Men som tur är, är vi synkade, både personalen och dom gamla är ganska avslagna!!

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-05 21:24:32 följande:
    Skönt att ni e synkade, ve o fasa för avslagen personal o hispiga gamla
    Ja hemska tanke!
    Funderar på att lägga mig och läsa! Om jag har tur somnar jag i tid, vill hinna göra lite nytta imorgon innan jag jobbar!!
  • modestyonly

Morrn!
    Svårt att komma till ro på kvällarna nuförtiden! Somnar sent! Som tur är har jag haft sov morgon hela veckan då jag jobbat kväll!!

Idag MÅSTE jag få lite gjort, sista rycket!

Börjar 14, men ska kolla om jag kan flexa in lite senare!!

• modestyonly

Nu är sista passet på min jobbiga period i schemat klarats av, det känns skönt! Oscar är hemma igen och jag har ledig helg

Svar på tråden Kärringmaffian del 13