Kärringmaffian del 13
Nu har vi varit på banken och fixat konton åt grabbarna! Det gick ganska smärtfritt, behövde inte vänta ihjäl oss!!
Nu har vi varit på banken och fixat konton åt grabbarna! Det gick ganska smärtfritt, behövde inte vänta ihjäl oss!!
Gjorde ett litet ryck nu, tillsammans med en rstlös Anton! Nu kommer jag in i klädkammaren igen, ska styra upp lite därinne!
stora storken skrev 2009-08-04 22:06:03 följande:
Funderar på sängen, låg och läste halva natten, så jag känner mig lite mosig nu!!
God morgon!
Jag hoppas ni får jälv ska jag jobba igen! Känna inte särskilt party kan jag säga!!
Undrar vad jag skrev i morse, jag använder min nygamla dator igen och musplattan är så känslig, ibland hoppar halva texten bort eller byter plats! Skumt..!!
Skönt att ni hade en bra dag, jag har som vanligt jobbat och idag var det varmt! Men som tur är, är vi synkade, både personalen och dom gamla är ganska avslagna!!
Morrn!
Svårt att komma till ro på kvällarna nuförtiden! Somnar sent! Som tur är har jag haft sov morgon hela veckan då jag jobbat kväll!!
Idag MÅSTE jag få lite gjort, sista rycket!
Börjar 14, men ska kolla om jag kan flexa in lite senare!!
Nu är sista passet på min jobbiga period i schemat klarats av, det känns skönt! Oscar är hemma igen och jag har ledig helg