• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-01 21:25:26 följande:
    Låter som ett mellanmål för imorgon

From i morgon är vi den lilla familjen - k'nns både skönt, trist och konstigt {#lang_emotions_undecided}
  • S vali s

Två flyttkartonger med leksaker är utsorterat från Linns rum {#lang_emotions_surprised}

FischerPrice leksaker känns det som man vill spara, dom är ju "tidlösa". Mycke av det som vi köpt till Linn hade även Anna o Joakim när dom var små...

• Kazeer
    S vali s skrev 2009-08-01 21:53:24 följande:
    Två flyttkartonger med leksaker är utsorterat från Linns rum FischerPrice leksaker känns det som man vill spara, dom är ju "tidlösa". Mycke av det som vi köpt till Linn hade även Anna o Joakim när dom var små...
    När min bror var hemma i somras, hittade han en hel del BRIO-leksaker, som vi hade när vi var små, på vinden hemma hos pappa. De blev snabbt populära hos hans son och fick följa med hem till USA.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-01 21:56:36 följande:
    När min bror var hemma i somras, hittade han en hel del BRIO-leksaker, som vi hade när vi var små, på vinden hemma hos pappa. De blev snabbt populära hos hans son och fick följa med hem till USA.
    Kan tänka mig det
    Vi eller ja Linn har en del BRIO som givetvis ska sparas, någongång i framtiden kommer det väl barnbarn
  • S vali s

Ikväll är det giganternas kamp härhemma {#lang_emotions_cat}
    Bosse gör allt han bara kan för att sätta Mysan på plats, alldeles nyss låg han tvärsöver henne med ett kanonsäkert grepp kopplat... efter en stund släppte han henne och gick därifrån och vad händer
    Jo men självklart måste det kaxiga lilla pyret testa ännu en gång om hon ine blivit lite starkare de senaste sekundrarna...
    det är så uppenbart att det är Bosse som är störst o därmed ska bestämma men hon ger sig inte

• Kibell
    S vali s skrev 2009-08-01 22:20:29 följande:
    Ikväll är det giganternas kamp härhemma Bosse gör allt han bara kan för att sätta Mysan på plats, alldeles nyss låg han tvärsöver henne med ett kanonsäkert grepp kopplat... efter en stund släppte han henne och gick därifrån och vad händer Jo men självklart måste det kaxiga lilla pyret testa ännu en gång om hon ine blivit lite starkare de senaste sekundrarna...det är så uppenbart att det är Bosse som är störst o därmed ska bestämma men hon ger sig inte
    Trägen vinner
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-01 22:20:29 följande:
    Ikväll är det giganternas kamp härhemma Bosse gör allt han bara kan för att sätta Mysan på plats, alldeles nyss låg han tvärsöver henne med ett kanonsäkert grepp kopplat... efter en stund släppte han henne och gick därifrån och vad händer Jo men självklart måste det kaxiga lilla pyret testa ännu en gång om hon ine blivit lite starkare de senaste sekundrarna...det är så uppenbart att det är Bosse som är störst o därmed ska bestämma men hon ger sig inte
    Stackars Bosse...
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-01 22:27:51 följande:
    Trägen vinner
    Antagligen, hon är extremt envis. Häromkvällen när Linn hade somnat försökte hon kidnappa Linns Bamsesnuttis. Jag satt o kollade på tv i vår säng och Linn låg brevid, i drygt 45min. förde vi en kamp om denna Bamse innan katten äntligen gav sig och gick därifrån
    MRSVi skrev 2009-08-01 22:29:38 följande:
    Stackars Bosse...
    Han ser ut att njuta av läget

Paul o jag konstaterade precis att det måste finnas gott om mäss o annat bös ute nu, Bosse som alltid varit spinkig har helt plötsligt blivit en bamsekatt som är riktigt tung att lyfta
  • Kibell

Ikväll somnade Belle strax efter 22, nästan tidigast hittlls på semestern Jag ska försöka lägga mig innan tolv hade jag tänkt

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-01 23:10:00 följande:
    Ikväll somnade Belle strax efter 22, nästan tidigast hittlls på semestern Jag ska försöka lägga mig innan tolv hade jag tänkt
    Inte långt kvar med andra ord

Linn somnade inte förns vid halv elva
    Igår kväll somnade hon strax efter tolv o vaknade ändå halv åtta i morse...
    Var helt övertygad om att hon skulle komma isäng i tid i kväll men ack vad jag bedrog mig
Svar på tråden Kärringmaffian del 13