• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell

God morgon!
    Jag lyckades komma upp srtax innan 9

S vali s skrev 2009-08-02 00:04:03 följande:
    Skönt att du fåt sova kibell: Jag kollade vädret lite snabbt, det ser ut att bli bra väder på onsdag Så "Humlan" låter väl som en bra ide då, där finns det ju även en "dusch" för barnen att svalka sig i om det blir för varmt
    Låter bra
    MRSVi skrev 2009-08-02 08:52:06 följande:
    God morgon.Jag lät maken ligga kvar i sängen o gick ner med Alice, o fick som belöning ta itu med en hög kattkräks på soffan... så kan det gå.Solen skiner, vi har en del förslag på aktiviteter för dagen, men får se vad det blir. Ungarna är glada att vara hemma, o leker med ALLA leksaker samtidigt.
    Kattkräks är inget roligt. Tyckte min Nisse ofta lade spyor. Ibland när man klev upp på morgonen eller natten (för att gå på toa) så kunde jag trampa i dom {#lang_emotions_money_mouth}
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s

MtsV: Kattkräks är inge vidare, som tur är så är det sällan förekommande här- wow lät som något skrivet på 30talet

kibban: Morgon stund har.... eller hur det nu är
    Linn o jag klec upp strax före åtta

Joakim håller som bäst på att städa ur sitt rum, om ca två timmar pyser han iväg och än så länge ser det ut som om mamma i familjen är den som är coolast
    Joakim tycker att det känns spännande men jättekonstigt, Paul tycker att det är supertråkigt att vi ska bli en "liten" familj, Linn Tja hon hoppar runt och sjunger - Idag ska Joakim flytta, idag ska Joakim flytta!!!
    Sången beror nog mera på att hon tycker att det är spännande än hon vill bli av med honom

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-02 10:09:19 följande:
    MtsV: Kattkräks är inge vidare, som tur är så är det sällan förekommande här- wow lät som något skrivet på 30talet kibban: Morgon stund har.... eller hur det nu är Linn o jag klec upp strax före åtta Joakim håller som bäst på att städa ur sitt rum, om ca två timmar pyser han iväg och än så länge ser det ut som om mamma i familjen är den som är coolast Joakim tycker att det känns spännande men jättekonstigt, Paul tycker att det är supertråkigt att vi ska bli en "liten" familj, Linn Tja hon hoppar runt och sjunger - Idag ska Joakim flytta, idag ska Joakim flytta!!!Sången beror nog mera på att hon tycker att det är spännande än hon vill bli av med honom
    Om Paul tycker det blir för jobbigt kan vi flytta in istället!
  • Kibell

Sådär ja, då har jag lyckats med att duscha, Belle äter sin gröt efter mycket om och men. Just nu ska det vara kamp om det mesta känns det som

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-02 10:36:33 följande:
    Om Paul tycker det blir för jobbigt kan vi flytta in istället!
    Ja, då blir vi helt plötsligt en storfamilj *länge leve kollektivet*
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-08-02 12:02:50 följande:
    Vill ni ha större kollektiv kan ju alltid vi med flytta in
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-02 12:02:50 följande:
    Kan vi skaffa en liten get också? O jag kan odla grönsaker... eller kanske druvor!
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-02 12:11:35 följande:
    Vill ni ha större kollektiv kan ju alltid vi med flytta in
    Du är så välkommen
    MRSVi skrev 2009-08-02 12:13:36 följande:
    Kan vi skaffa en liten get också? O jag kan odla grönsaker... eller kanske druvor!
    En get är en självklarhet och givetvis måste vi odla druvor så vi kan trampa vårt eget vin
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-08-02 12:13:36 följande:
    Å en häst till ungarna
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-08-02 12:18:44 följande:
    Du är så välkommen En get är en självklarhet och givetvis måste vi odla druvor så vi kan trampa vårt eget vin
    När flyttar vi in?
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13