• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell

Vi behöver komma upp innan 10 på mornarna känner jag. Idag gick Belle upp efter 10.30. Dagen startar så sent. Idag blev ingetnig gjort. Lite sent att åka iväg runt 14 en lördag. Så denna vecka som kommer ska sov och gå upp tider ändras på. Visst det är superskönt att ha ett barn som inte vaknar kl 06 varje morgon

♥Älskar min Isabelle♥
  • Premismamma

Hej! Måste få fråga er som använt lusmedlet paranix. Jag har själv sanerat mitt hår. Men det luktar ju mer och mer ju mer jag tvättar det. Går och stinker sambuca. Eller turkisk peppar shot. Försvinner det och när??

• Kibell
    Premismamma skrev 2009-08-01 23:48:23 följande:
    Hej! Måste få fråga er som använt lusmedlet paranix. Jag har själv sanerat mitt hår. Men det luktar ju mer och mer ju mer jag tvättar det. Går och stinker sambuca. Eller turkisk peppar shot. Försvinner det och när??
    Ja det försvinner men luktar ju ett litet tag efter. På min dotter luktar det mindre för varje gång jag tvättar det. Själv tycker jag det luktar anis.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Premismamma
    Kibell skrev 2009-08-01 23:50:10 följande:
    Ja det försvinner men luktar ju ett litet tag efter. På min dotter luktar det mindre för varje gång jag tvättar det. Själv tycker jag det luktar anis.
    Då finns det hopp
  • Kibell
    Premismamma skrev 2009-08-01 23:52:50 följande:
    Då finns det hopp
    ja
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Jag har sovit 1,5 timme på soffan. Jag är glad att Mats lät mig somna här, eftersom jag var så medveten om att jag var på väg att somna och jag njöt verkligen av den känslan. Svårt att förklara vad jag menar.

Gustav sov till sju i morse och sov sedan inget under dagen. Han somnade på bara ett par minuter, när Mats lade honom vid åttatiden.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-02 00:02:08 följande:
    Jag har sovit 1,5 timme på soffan. Jag är glad att Mats lät mig somna här, eftersom jag var så medveten om att jag var på väg att somna och jag njöt verkligen av den känslan. Svårt att förklara vad jag menar.Gustav sov till sju i morse och sov sedan inget under dagen. Han somnade på bara ett par minuter, när Mats lade honom vid åttatiden.
    Skönt att du fåt sova

kibell: Jag kollade vädret lite snabbt, det ser ut att bli bra väder på onsdag
    Så "Humlan" låter väl som en bra ide då, där finns det ju även en "dusch" för barnen att svalka sig i om det blir för varmt
    Den late får brått när det blir kväll
  • MRSVi

God morgon.

Jag lät maken ligga kvar i sängen o gick ner med Alice, o fick som belöning ta itu med en hög kattkräks på soffan... så kan det gå.

Solen skiner, vi har en del förslag på aktiviteter för dagen, men får se vad det blir. Ungarna är glada att vara hemma, o leker med ALLA leksaker samtidigt.

Svar på tråden Kärringmaffian del 13