• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer
    Heisan skrev 2009-08-06 15:21:08 följande:
    Sätt honom i en sval dusch....
    Mats är på väg hem med alvedonen och sedan ska det bli ett svalkande bad/dusch. Sedan ska vi försöka locka i honom lite glass.

Jag börjar fundera på om Gustav har ont i halsen. Han verkar ha det besvärligt när han ska svälja.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-06 15:27:19 följande:
    Mats är på väg hem med alvedonen och sedan ska det bli ett svalkande bad/dusch. Sedan ska vi försöka locka i honom lite glass.Jag börjar fundera på om Gustav har ont i halsen. Han verkar ha det besvärligt när han ska svälja.
    Stackars liten
    Inte lätt att ha feber i den här värmen...
    Hoppas att en svlakande dusch o lite febernedsättande kan få honom sugen på lite glass iallafall
  • S vali s

Linn har tjatfeber...

I drygt tre timmar har hon nu tjatat om att få åka till min syster och sova - Kan du förstå att jag vill sova hos Malle
    Ja jag kan förstå det. Linn håller antagligen på att tråkas ihjäl härhemma med enbart mig som sällskap
    Syrran skulle kolla med övriga familjen om det är ok att Linnsan kommer till dom på söndag och sover över  tills på måndag

• S vali s

Jävlar i min låda vad varmt det är....

*pust*

• Kazeer

Det var inte lätt att få i Gustav alvedonen. Han vill för närvarande inte alls ha något i munnen. Men det mesta slank nog ner. Duscha svalt var inte heller en hit. Glass ville han inte ha.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi

Vi gick ut på stan o tittade på skor... mina favoritflipflops gick sönder på semestern, o jag vill ha några liknande, jag hittade höstskor, snygga skor med hög klack, vinterstövlar o vinterkängor, samtliga ska tittas på igen längre fram, men jag såg inga flipflops jag ville ha. Sen åt vi lunch på Antons favoritrestaurang, o sen gick vi o såg Ice Age 3, som vi alla tyckte var super. När vi kom ut från bion kändes det som att bli inlindad i en blöt filt, det är jättevarmt, fuktigt o kvavt här.

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-06 16:24:50 följande:
    Vi gick ut på stan o tittade på skor... mina favoritflipflops gick sönder på semestern, o jag vill ha några liknande, jag hittade höstskor, snygga skor med hög klack, vinterstövlar o vinterkängor, samtliga ska tittas på igen längre fram, men jag såg inga flipflops jag ville ha. Sen åt vi lunch på Antons favoritrestaurang, o sen gick vi o såg Ice Age 3, som vi alla tyckte var super. När vi kom ut från bion kändes det som att bli inlindad i en blöt filt, det är jättevarmt, fuktigt o kvavt här.
    Låter som en rätt mysig dag, ja förutom att du inte hittade FlipFlops
    Här är det ochså varmt, klibbigt och fuktigt ... ja rätt jobbigt
  • Mokiia 2006

HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja kommer inte in på FB. De skriver att jag måste tillåta cookies. Ska gå in i säkerhetsinställningar och tillåta det. Jag hittar inte det!!!! HJÄLP NÅGON

• MRSVi
    Mokiia 2006 skrev 2009-08-06 16:54:11 följande:
    HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ja kommer inte in på FB. De skriver att jag måste tillåta cookies. Ska gå in i säkerhetsinställningar och tillåta det. Jag hittar inte det!!!! HJÄLP NÅGON
    Jag har för mig att jag haft det så på fl nån gång, men nästa gång jag satte på datorn var allt som vanligt igen... prova stänga ner o sätta igång igen.
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-06 16:44:46 följande:
    Låter som en rätt mysig dag, ja förutom att du inte hittade FlipFlops Här är det ochså varmt, klibbigt och fuktigt ... ja rätt jobbigt
    En liten regnstorm i natt skulle göra susen...
Svar på tråden Kärringmaffian del 13