Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Linn har tjatfeber...
I drygt tre timmar har hon nu tjatat om att få åka till min syster och sova - Kan du förstå att jag vill sova hos Malle
Ja jag kan förstå det. Linn håller antagligen på att tråkas ihjäl härhemma med enbart mig som sällskap
Syrran skulle kolla med övriga familjen om det är ok att Linnsan kommer till dom på söndag och sover över tills på måndag ![]()
Jävlar i min låda vad varmt det är....
*pust*
Det var inte lätt att få i Gustav alvedonen. Han vill för närvarande inte alls ha något i munnen. Men det mesta slank nog ner. Duscha svalt var inte heller en hit. Glass ville han inte ha.
Vi gick ut på stan o tittade på skor... mina favoritflipflops gick sönder på semestern, o jag vill ha några liknande, jag hittade höstskor, snygga skor med hög klack, vinterstövlar o vinterkängor, samtliga ska tittas på igen längre fram, men jag såg inga flipflops jag ville ha. Sen åt vi lunch på Antons favoritrestaurang, o sen gick vi o såg Ice Age 3, som vi alla tyckte var super. När vi kom ut från bion kändes det som att bli inlindad i en blöt filt, det är jättevarmt, fuktigt o kvavt här.
HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja kommer inte in på FB. De skriver att jag måste tillåta cookies. Ska gå in i säkerhetsinställningar och tillåta det. Jag hittar inte det!!!! HJÄLP NÅGON