• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • stora storken

God fm...här har vi varit vaken sen 07 och hunnit bada också...eller morgon tvätta oss då det inte finns indraget vatten här på Gräsö...

Ett av mina paradeis...

I dag blir det varmt...

I dag blir det lite båt men även
    finns måste här ute på Gräsö...att bygga klar bryggan som ni ser bakom Wille...en flyt brygga...men det är snart klart... ..då blir det slappa...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Dags för lite kaffe...

Ha det gott...

• S vali s
    stora storken skrev 2009-08-07 09:43:47 följande:
    Dags för lite kaffe... Ha det gott...
    Det ser riktigt mysigt ut
    Hoppas vädret håller i sig över helgen

Strax före tio i fm´s åkte Linn o jag till stranden, min plan var väl att vara där sådär 1-2tim men Carola och Liam kom dit och vi hade så trevligt att huxflux var klockan tre på em {#lang_emotions_surprised}
    Fem timmar i solen känns på både axlar o rygg om man säger så
    Linn smordes in så hon har klarat sig bra

Nu ska jag bara ta´t lungt resten av dagen
  • stora storken

Svalis: Det är riktigt skönt.... Jo jag är duktig på smörja in Wille men sig själv glömmer man bort...dumt nog..
    Hoppas det var bra med Liam/Carola....

Här har vi också hunnit med att bada - gick till den bättre sandstranden och badade en stund...har även hunnit med att plocka bort W första fästing....det brukar bli några per år om man är här under längre tid....mammas karl har plockat 9 st i år...

• modestyonly

Nu är sista passet på min jobbiga period i schemat klarats av, det känns skönt! Oscar är hemma igen och jag har ledig helg

• S vali s
    stora storken skrev 2009-08-07 16:08:42 följande:
    Svalis: Det är riktigt skönt.... Jo jag är duktig på smörja in Wille men sig själv glömmer man bort...dumt nog.. Hoppas det var bra med Liam/Carola....Här har vi också hunnit med att bada - gick till den bättre sandstranden och badade en stund...har även hunnit med att plocka bort W första fästing....det brukar bli några per år om man är här under längre tid....mammas karl har plockat 9 st i år...
    Det var bara bra med Carola o Liam, C har sin första semester vecka nu och ser fram emot den 29e
    I morrn ska Linn, jag, Carola & Liam in till Rimbo och lyssna på när Owe och Simon spelar med Ówes gamla band som återuppstår för en kväll
  • stora storken
    S vali s skrev 2009-08-07 16:24:39 följande:
    Det var bara bra med Carola o Liam, C har sin första semester vecka nu och ser fram emot den 29e I morrn ska Linn, jag, Carola & Liam in till Rimbo och lyssna på när Owe och Simon spelar med Ówes gamla band som återuppstår för en kväll
    Trevligt-du hälsa så mycket - här ser vi oxå fram mot den 29e...
  • stora storken

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe...och kasta pil önskar W...

• S vali s
    stora storken skrev 2009-08-07 16:36:26 följande:
    Trevligt-du hälsa så mycket - här ser vi oxå fram mot den 29e...
    Jag ska hälsa henne, hennes mamma berättade att en man på mc varit förbi och frågat efter dom
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-07 16:24:39 följande:
    Det var bara bra med Carola o Liam, C har sin första semester vecka nu och ser fram emot den 29e I morrn ska Linn, jag, Carola & Liam in till Rimbo och lyssna på när Owe och Simon spelar med Ówes gamla band som återuppstår för en kväll
    Det var ju jag som tipsade om det ju! Eller är det ett annat jippo?
Svar på tråden Kärringmaffian del 13