• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Mokiia 2006 skrev 2009-08-06 16:54:11 följande:
    HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ja kommer inte in på FB. De skriver att jag måste tillåta cookies. Ska gå in i säkerhetsinställningar och tillåta det. Jag hittar inte det!!!! HJÄLP NÅGON
    FB har "krabbat" hela em för min del... Jag har fått nå´t felmeddeleande typ att dom jobbar på det...
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-06 16:57:16 följande:
    En liten regnstorm i natt skulle göra susen...
    JA! Ett härligt uppfriskande regn med tillhörande hård blåst

Håller på inne i Linns rum, det  är så fuktigt ute att golvet är helt klibbigt - nej det är inte klibbigt av smuts utan av just fukt
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-06 16:59:28 följande:
    FB har "krabbat" hela em för min del... Jag har fått nå´t felmeddeleande typ att dom jobbar på det...
    O jag har försökt tre gånger att kommentera din svartvita bild på Linn, men får inte!
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-06 17:10:30 följande:
    O jag har försökt tre gånger att kommentera din svartvita bild på Linn, men får inte!
    Jag får inte heller skriva ngn kommentar till den bilden
  • S vali s
    Jag mailade den till Paul på jobbet och hans kommentar var - det var 50tals känsla i den
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-06 17:12:16 följande:
    Jag mailade den till Paul på jobbet och hans kommentar var - det var 50tals känsla i den
    Klänningen kanske? Fast jag tycker den är ganska nu också.
    Den är hur som helst super.
  • MRSVi
    Nu funkade det! Skam den som ger sig...
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-06 17:14:05 följande:
    Klänningen kanske? Fast jag tycker den är ganska nu också.Den är hur som helst super.
    Ja det var just det prickiga o det blommiga...
    Det roliga var att jag precis tagit foton på kompisens lilla bebis när Linn ville att jag skulle ta ett på henne - jag bara knäppte
  • Kazeer

Jag kollar på American Idol på TV4. Det är bara två deltagare kvar. Tyvärr vet jag vem som vann, tack vare en quiz på Facebook, och jag anser att det är FEL FEL FEL vinnare.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13