• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Caffreys

Hej hopp!

Moddan
    Bara att köra på när man är på G

Svalis
    Solen är förrädisk. Vågar man tala om att jag slarvat som f*n med att smörja Amelie. Ungen blir bara brun som väl är.

Storken
    Såg ljuvligt ut

Kazeer
    Hoppas ni år bättre

MrsV
    Kanske ska börja fråga dig om tips.

• Caffreys

Var in till jobbet idag. Vilken pärs. När jag kom in till jobbet började jag gråta. Skönt att det var folk man känner bra som var där. En tog tag i Amelie och drog iväg med henne och två andra pratade med mig tills jag lugnat ned mig. Sen var jag kvar och fikade och pratade. Nåväl var nog bra att åka in och känna även om det kändes dåligt.

Känns så himla skönt att det finns personer på en arbetsplats som är schyssta och ställer upp.

• S vali s
    Caffreys skrev 2009-08-07 20:53:58 följande:
    Var in till jobbet idag. Vilken pärs. När jag kom in till jobbet började jag gråta. Skönt att det var folk man känner bra som var där. En tog tag i Amelie och drog iväg med henne och två andra pratade med mig tills jag lugnat ned mig. Sen var jag kvar och fikade och pratade. Nåväl var nog bra att åka in och känna även om det kändes dåligt.Känns så himla skönt att det finns personer på en arbetsplats som är schyssta och ställer upp.
    Skönt att det fanns bra människor på plats *kram*

Jag är rätt dålig på att smörja Linn jag med, eller rättare sagt under "normala" omständigheter blir hon aldrig bränd utan tycks ha ärvt mitt pigment där.
    Kompisen som vi var med måste smörja sin grabb så fort solen visar sig - han är helt bländande vit precis som resten av familjen
  • MRSVi
    Caffreys skrev 2009-08-07 20:53:58 följande:
    Var in till jobbet idag. Vilken pärs. När jag kom in till jobbet började jag gråta. Skönt att det var folk man känner bra som var där. En tog tag i Amelie och drog iväg med henne och två andra pratade med mig tills jag lugnat ned mig. Sen var jag kvar och fikade och pratade. Nåväl var nog bra att åka in och känna även om det kändes dåligt.Känns så himla skönt att det finns personer på en arbetsplats som är schyssta och ställer upp.
    Kan du bli omplacerad?
  • MRSVi
    stora storken skrev 2009-08-07 20:31:34 följande:
    Här har vi en kille som somnade bums då han la ner huvudet på kudden...återstår att se hur fort mormor somnar... ...han har kört med henne hela em.... Gubbarna har gett sig ut och fiska...själv sitter jag bara och slappar... Svalis: Som jag undrar vad det var för en karl... Modesty: Ångan uppe ser jag... Kibell: Mysigt med pool och grill....för inte tala om lite vin... Mrs V: hej..hej...
    Hej själv! Fina bilder förut...
  • Caffreys
    MRSVi skrev 2009-08-07 21:01:24 följande:
    Kan du bli omplacerad?
    Vet inte. De jag ska prata med är inte på plats.
  • MRSVi
    Caffreys skrev 2009-08-07 21:14:51 följande:
    Vet inte. De jag ska prata med är inte på plats.
    De kommer väl snart...
  • modestyonly

Boppie: Hoppas det löser sig, verkar väldigt jobbigt att blir så ångestfylld, när du kommer till jobbet!! Kankse kan du få jobba dina 25% hemifrån?

• Kibell

Hemkomna från goda vänner!
    Snart dags att sova...

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-08-07 20:31:34 följande:
    Här har vi en kille som somnade bums då han la ner huvudet på kudden...återstår att se hur fort mormor somnar... ...han har kört med henne hela em.... Gubbarna har gett sig ut och fiska...själv sitter jag bara och slappar... Svalis: Som jag undrar vad det var för en karl... Modesty: Ångan uppe ser jag... Kibell: Mysigt med pool och grill....för inte tala om lite vin... Mrs V: hej..hej...
    Jag läste lite snabbt "själv sitter jag här och strippar..."
    *pust* blev lite lugnare när jag läste en gång till och såg att det stod slappar
Svar på tråden Kärringmaffian del 13