• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-08-06 21:31:32 följande:
    Halloj, jag har kämpat med att börja sätta upp staketet.. Inte så lätt eftersom man egentligen borde vara två o jag inte har en aning om vad jag sysslar med.. Grannen verkar heller inte gilla min gränsdragning då jag hittade en stolpsko uppdragen o inkastad i min trädgård...Min gräns går på hans gräsmatta-men jag är snäll o snirklar till det lite så att jag inte tar så mycket-annars går gränsen drygt en halvmeter in-inte värt att starta en grannfejd över...Nåväl, det blir säkert snett o jävligt-men kommer i alla fall kunna säga att god kvinna reder sig själv...
    Precis som ed barnen gäller det ju att väöja sina strider även om man vet att man har rätten på sin sida
    Den late får brått när det blir kväll
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-08-06 21:39:23 följande:
    Precis som ed barnen gäller det ju att väöja sina strider även om man vet att man har rätten på sin sida
    Fast håll med om att jag är duktig..
    Grannarna förfasar sig säkert o undrar vad jag sysslar med..
  • Heisan

De tre stora har varit på mig sedan ungefär kl 21. Jag lyckades få dem att sluta för ca 10 min sedan-höll på att bli tokig-de lämnade mig inte i fred en sekund....

• Kibell

Nu är vi hemma efter en lyckad grillkväll på gården

Heisan, kul att se dig igen

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

God morgon!

Gustav har vaknat pigg och feberfri

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Caffreys

God morgon!

Idag börjar jag jobba igen till 25% = 1½ timme/dag. Kom lite hastigt och lustigt så jag känner mig totalt oförberedd mentalt. men jag valde att bryta semestern eftersom det inte gick att kombinera. Vem vill slösa semesterdagar och inte få lönen från jobbet utan fk pengar. Kunde ju inte heller bryta sjukskrivningen eftersom den sträcker sig tom 31 aug. och meningen är att jag ska arbetsträna.
    Nåväl ska in och prata med en chef och deala. vet att jag har lite innestående tid. Kruxet är att jag inte har någon barnomsorg, den sa jag ju upp eftersom jag och Amelie skulle ha semester innan skolstart.

• MRSVi
    Caffreys skrev 2009-08-07 08:59:20 följande:
    God morgon!Idag börjar jag jobba igen till 25% = 1½ timme/dag. Kom lite hastigt och lustigt så jag känner mig totalt oförberedd mentalt. men jag valde att bryta semestern eftersom det inte gick att kombinera. Vem vill slösa semesterdagar och inte få lönen från jobbet utan fk pengar. Kunde ju inte heller bryta sjukskrivningen eftersom den sträcker sig tom 31 aug. och meningen är att jag ska arbetsträna.Nåväl ska in och prata med en chef och deala. vet att jag har lite innestående tid. Kruxet är att jag inte har någon barnomsorg, den sa jag ju upp eftersom jag och Amelie skulle ha semester innan skolstart.
    Hoppas det löser sig.
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-08-07 06:24:20 följande:
    God morgon!Gustav har vaknat pigg och feberfri
    Så bra!
Svar på tråden Kärringmaffian del 13