• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-07 17:00:50 följande:
    Det var ju jag som tipsade om det ju! Eller är det ett annat jippo?
    Det var det du tipsade om, jag hade noll koll på att Ove o simon skulle spela
    "Rimbodagen" är något vi annars brukr undvika
    Men jag har aldrig varit o lyssnat på Ove ngngång så det ska bli lite småroligt
  • modestyonly

KOnstigt att jag har sån energi?? Jag har jobbat sen i morse, min 8:e dag på 9 dagar, sovit max 5 timmar inatt, veckohandlat och lagat både Tacos och Lasagne, rensat kylskåpet på gamla rester, när ska jag falla ihop??

• Kibell
    modestyonly skrev 2009-08-07 18:26:51 följande:
    KOnstigt att jag har sån energi?? Jag har jobbat sen i morse, min 8:e dag på 9 dagar, sovit max 5 timmar inatt, veckohandlat och lagat både Tacos och Lasagne, rensat kylskåpet på gamla rester, när ska jag falla ihop??
    Vad du är dukitg
    Vi blev kvar på gården. Grannarna hade köpt en liten pool som ungaran badade i. Sen blev vi bjudna att grilla lite så det blev korv till middag.
    Nu ska vi ner till ett par kompisar. HAr två flaskor rosé att hämta
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Du har kommit in i andra andningen, nu är det bara att köra på
  • S vali s

*aj*
    Kan konstatera att solen tog rätt bra idag

*pust* Att jag smorde in Linn

Vi har haft Joakim hemma en sväng, han är tillbaka på hemmaplan öcer helgen. Nu ikv'll skulle han ut o åta med en kompis o imorgon ska han ut o parta men jag hinner få se honom lite iallafall

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-07 19:50:32 följande:
    *aj*Kan konstatera att solen tog rätt bra idag *pust* Att jag smorde in Linn Vi har haft Joakim hemma en sväng, han är tillbaka på hemmaplan öcer helgen. Nu ikv'll skulle han ut o åta med en kompis o imorgon ska han ut o parta men jag hinner få se honom lite iallafall
    Hur trivs han?
  • MRSVi
    Wow. Men du kanske inte faller ihop alls, du kanske ska vara sån alltid?!
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-07 20:11:15 följande:
    Hur trivs han?
    Han stortrivs {#lang_emotions_smile} Verkade riktigt riktigt glad {#lang_emotions_smile}
  • S vali s

Jag mitt dumma nöt trodde att Linn skulle vara trött efter dagen på stranden och somna vid halvåtta-åtta {#lang_emotions_dreamer}
    Just nu är hon inne på sitt rum och lyssnar på MammaMu och är hur pigg som helst

• stora storken

Här har vi en kille som somnade bums då han la ner huvudet på kudden...återstår att se hur fort mormor somnar... ...han har kört med henne hela em....

Gubbarna har gett sig ut och fiska...själv sitter jag bara och slappar...

Svalis: Som jag undrar vad det var för en karl...

Modesty: Ångan uppe ser jag...

Kibell: Mysigt med pool och grill....för inte tala om lite vin...

Mrs V: hej..hej...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13