• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi

Vi gick ut en sväng efter middagen, maken o barnen spelade baseball på rugbyplanen som ligger runt hörnan, o jag gick en sväng i naturen med min kamera. Det blåser lite, o känns betydligt svalare nu...

• Kazeer
    MRSVi skrev 2009-08-06 20:22:35 följande:
    Vi gick ut en sväng efter middagen, maken o barnen spelade baseball på rugbyplanen som ligger runt hörnan, o jag gick en sväng i naturen med min kamera. Det blåser lite, o känns betydligt svalare nu...
    Vad skönt med svalare väder. Jag har inte satt foten utanför dörren idag så jag har inte behövt plågas ute i värmen. Å andra sidan har Gustav varit varm.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-06 20:22:35 följande:
    Å vad skänt
    Även här har det "lättat" lite i luften
    Jag är dock svettig efter allt bärande
  • Kazeer

Gustav dricker - jippi *suck av lättnad*

• Kazeer

Och nu har han tagit en dos flytande Alvedon - ännu mer jippi!

• S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-06 20:47:01 följande:
    Och nu har han tagit en dos flytande Alvedon - ännu mer jippi!
    Kazeer skrev 2009-08-06 20:44:16 följande:
    Gustav dricker - jippi *suck av lättnad*
    Härligt
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-08-06 20:52:09 följande:
    Härligt
    Jag är så glad att vi slapp ge honom en supp. Han tycker så illa om det att det känns som ett övergrepp

Jag har t o m fått borsta hans tänder ... utan protest.
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-06 21:08:55 följande:
    Jag är så glad att vi slapp ge honom en supp. Han tycker så illa om det att det känns som ett övergrepp Jag har t o m fått borsta hans tänder ... utan protest.
    Jag kände detsamma med Linn, hon tyckte verkligen riktigt illa om att få suppar och själv kände jag mig som en bov
  • Heisan

Halloj, jag har kämpat med att börja sätta upp staketet.. Inte så lätt eftersom man egentligen borde vara två o jag inte har en aning om vad jag sysslar med..
    Grannen verkar heller inte gilla min gränsdragning då jag hittade en stolpsko uppdragen o inkastad i min trädgård...
    Min gräns går på hans gräsmatta-men jag är snäll o snirklar till det lite så att jag inte tar så mycket-annars går gränsen drygt en halvmeter in-inte värt att starta en grannfejd över...

Nåväl, det blir säkert snett o jävligt-men kommer i alla fall kunna säga att god kvinna reder sig själv...

• Heisan

Ps-jag kommer se till att bredbandet kommer igång igen i slutet utav månaden... Detta kommer annars att bli löjligt dyrt...

Svar på tråden Kärringmaffian del 13