Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Halloj... Här har vi varit o badat, superskönt i vattnet-jag har lyckats få staketet att inte vara helt misslyckat o gjort lasagne till en mycket sen middag. Synd bara att hundarna snodde resterna från spisen-lasagne är väldigt gott "dagen efter"...
Jag somnade med Lynnen o Efter ca 90 min kom Emma o ville ha hjälp att hitta sin nalle som var i tvättrummet, vi tog en tur ut i skogen med hundarna o sedan vek vi tvätt så det stod härliga till-o se nallen låg minsann där, längst ned i högen...
Nu är jag lite småtrött borde lägga mig-har hästmatning kl 7 i morgon bitti..*gäsp*
God morgon!
Vaknade vid 6 men bestämde mig för att försöka somna om. Nu tror jag att jag ska förbereda matsäck. Ska man ut och bada idag gäller det att vara ute i god tid så man får plats.
God morgon!
Jag lyckades tillbringa en fredagkväll framför TVn, trots att TV-utbudet i sommar har varit under all kritik. Det blev ett program om Charles Darwin (med Richard Dawkins som ciceron), ett program om bemannade rymdfärder till Mars och till sist en dokumentär som hette något i stil med "Flygkapningen den Svarta september". Jag är väldigt nöjd med den TV-kvällen.
Gustav var omöjlig att få att somna så han fick gå och lägga sig tillsammans med mig strax före klockan 10 och han har farit runt som en galning undre natten. Men jag känner mig trots det utsövd.
Boppie: Hoppas ni kan komma fram till en bra lösning på jobbet. Det är ju ohållbart i längden om man inte trivs. *kram*
God morgon
kazeer: Utbudet på TV har verkligen varit uselt nu i sommar, jag har knappt tittat någonting ![]()
Gomorron!!
Vaknade före klockan! Idag ska vi iväg på bröllop i Avesta, så man får se till att vara klar runt 11!! Jag känner inte brudparet, utan det när en jobbarkompis till J som gifter sig!!
Håller med om tv-utbudet! Vi har dessutom, till allas stora förtret just nu bara 1:an, 2:an och 4:an....men vi har har fastnat för ett trädgårdsprogram från England, där man kämpar för att komma med i en trädgårdsbok! Rena rama såpan
God morgon....
Boppie: Hoppas det snabbt löser sig...*kram*
Svalis: Strippa...nä det ligger inte för mig...nog för att vi "strippar" här ute på Gräsö när vi badar...bor själva ute på en udde....så det är lugnt...
Kibell: Läsa kl 23.30 nä knappt man orkar läsa sitt eget då...
KAzeer: hur är det med febern?
Heisan: tur att nallen kom till rätta...
Mrs V: Rätta takter av kvinnan....hoppas hon slipper straff...
Här har mormor återhämtat sig efter en natts sömn...hon har kidnappat W för att gå och fiska.....samt ta ett så kallat "strippa" dopp...(nakenbad)...
Jag skall följa dem och ta ett dopp..ute är det nu 21 grader...och solen värmer... ![]()
God morgon. Trött, ont i handen, ska sova snart igen...
*ynk, ynk...*
God morgon.
Vi fick sova till kl åtta i dag, dekadent, nästan. O solen skiner, o barnen är glada.
Storken: Har du semester fortfarande?