• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-08-19 22:06:11 följande:
    Grannen hade redan sagt till polisen-för de var hos henne i natt då en annan granne försökt köra på henne...Hon var oroad över min brist på låsanordningar.
    Bor du i High Chaparall eller
    Försöker grannarna köra över varandra
    Obehagligt med snokande folk
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-08-19 22:16:07 följande:
    Nu har jag sett *tummen upp*
    Bra...
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-08-19 22:17:54 följande:
    Bor du i High Chaparall eller Försöker grannarna köra över varandra Obehagligt med snokande folk
    Ja det är helt sanslöst egentligen...Ungarna som brukar vara ute o gå på kvällarna för att varva ned. Nu vågar man inte låta dem göra det. Snubben är ju helt klart psyksjuk...
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-08-19 22:19:16 följande:
    Ja det är helt sanslöst egentligen...Ungarna som brukar vara ute o gå på kvällarna för att varva ned. Nu vågar man inte låta dem göra det. Snubben är ju helt klart psyksjuk...
    Idioter
    Eller rättare sagt det äör sorgligt när sjuka människor tillåts påverka andra människors liv

På tal om ingenting - vilken skillnad det är att bara vara 2 vuxna o ett barn i familjen
    Både tvättmaskinen o diskmaskinen har numera semester var o varannan dag
    För att inte tala om den minskade åtgången i kyl & skafferi
  • Heisan

Nu ska jag ut med hundarna o sedan ska jag se en film o sova....
    Har sovit kasst i många nätter nu...

• S vali s
    Heisan skrev 2009-08-19 22:33:10 följande:
    Nu ska jag ut med hundarna o sedan ska jag se en film o sova....Har sovit kasst i många nätter nu...
    Sov gott
  • S vali s

*svammel*

Vi har boxer och har haft ett sånt abbonemang att vi haft "extra utbud" dvs Canal+ mfl kanaler på alla tvapparater. Nu när Anna o Joakim flyttade beslöt vi oss för att säga up "extra tillvalen" o bara behålla detta på en av apparaterna så förra veckan hade Paul kontaktat boxer o sagt upp abbonemangen...
    Nu ikväll ringde en snubbe därifrån och undrade varför... Paul förklarade och sen erbjöds han ett abbonemang med "extra tillval" på två tvapparater till en betydligt lägre avgift än vi skulle betalat för ett "extra tillval" och om vi dessutom band oss till ett 24mån. abbonemang så skulle vi få de 6 första månaderna gratis....
    Ja tack
    Nu slipper vi byta kortet med "extra tillvalen" mellan apparaten i vardagsrummet o i vårat sovrum

• Kazeer

God morgon!

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Jag tror att Gustav inte tycker om att sova hos farmor. Han vaknade i natt igen, totalt panikslagen. Stackaren!

• Kazeer

Igår eftermiddag ägnade jag 40 minuter åt att köra runt som en galning och leta efter Jula i Gävle. Jag visste ungefär var det skulle ligga men jag höll på att hamna i Östhammar i mitt letande Nåväl, till sist kom vi fram och jag kunde köpa en regnmätare till Mats. Det blev inte en i koppar utan i stället i rostfritt stål. Gustav fick köpa en tumstock till pappa, eftersom han (=Gustav, inte pappa) har brutit sönder ett par tumstockar.

Svar på tråden Kärringmaffian del 13