Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Nu ska jag ut med hundarna o sedan ska jag se en film o sova....
Har sovit kasst i många nätter nu...
*svammel*
Vi har boxer och har haft ett sånt abbonemang att vi haft "extra utbud" dvs Canal+ mfl kanaler på alla tvapparater. Nu när Anna o Joakim flyttade beslöt vi oss för att säga up "extra tillvalen" o bara behålla detta på en av apparaterna så förra veckan hade Paul kontaktat boxer o sagt upp abbonemangen...
Nu ikväll ringde en snubbe därifrån och undrade varför... Paul förklarade och sen erbjöds han ett abbonemang med "extra tillval" på två tvapparater till en betydligt lägre avgift än vi skulle betalat för ett "extra tillval" och om vi dessutom band oss till ett 24mån. abbonemang så skulle vi få de 6 första månaderna gratis....
Ja tack
Nu slipper vi byta kortet med "extra tillvalen" mellan apparaten i vardagsrummet o i vårat sovrum ![]()
God morgon!
Jag tror att Gustav inte tycker om att sova hos farmor. Han vaknade i natt igen, totalt panikslagen. Stackaren! ![]()
Igår eftermiddag ägnade jag 40 minuter åt att köra runt som en galning och leta efter Jula i Gävle. Jag visste ungefär var det skulle ligga men jag höll på att hamna i Östhammar i mitt letande
Nåväl, till sist kom vi fram och jag kunde köpa en regnmätare till Mats. Det blev inte en i koppar utan i stället i rostfritt stål. Gustav fick köpa en tumstock till pappa, eftersom han (=Gustav, inte pappa) har brutit sönder ett par tumstockar.