• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-19 20:01:15 följande:
    Ja det var riktigt mysigt i parken, oftast blir ju de där "spontana" grejerna man gör väldigt lyckade Linn sitter o bläddrar i en postorderkatalog, fick syn på en tjej i skinnjacka o thigts - Wow kolla mamma vilken tuffing, sån vill jag ochså ha.... då skulle du bli facinerad
    Hon kanske ska ta över Oscars skinnjacka, på tjejer ska dom ju vara tajta

Idag har jag varit skitförbannad på jobbet, en av ssk har nån jävla bokstavkombination, för hon kan f-n inte kommunicera som folk!!! (har inte gått över helt)
  • stora storken

Gör en kort avstickare in här...är trött...skall snart sova...kan det bero på det regniga vädret...idag har det varit fint...men W påminner mig...och säger att det regnar...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • MRSVi

Vi kom nyss hem efter en lång o varm, men trevlig dag. Lunch på restaurang med makens farmor o en vän till min svärfar som bor nära henne, sen gjorde jag o maken Ikea på 45 minuter medans barnen lekte i Småland... så handlade vi lite sill o sånt, o sen hem, jobbig trafik, med mycket sniglande, men hem kom vi ju till sist ändå.

• S vali s
    modestyonly skrev 2009-08-19 21:02:22 följande:
    Hon kanske ska ta över Oscars skinnjacka, på tjejer ska dom ju vara tajta Idag har jag varit skitförbannad på jobbet, en av ssk har nån jävla bokstavkombination, för hon kan f-n inte kommunicera som folk!!! (har inte gått över helt)
    Jag har sett att dom har "skinnjackor" på Hm, har faktiskt funderat på att köpa en
    Är Oscars för liten o du ska sälja den kan du ju alltid hojta till
  • MRSVi
    Hon kanske ska ta över Oscars skinnjacka, på tjejer ska dom ju vara tajta Idag har jag varit skitförbannad på jobbet, en av ssk har nån jävla bokstavkombination, för hon kan f-n inte kommunicera som folk!!! (har inte gått över helt)
    Hur ofta måste du jobba med henne?
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-08-19 21:06:27 följande:
    Gör en kort avstickare in här...är trött...skall snart sova...kan det bero på det regniga vädret...idag har det varit fint...men W påminner mig...och säger att det regnar...
    Men hallå, har du bytt barn
    Wille har ju blivit stor
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-19 19:41:36 följande:
    Boppie: Spännande med förstsa steget in i skolvärlden Heisan: Rädslor är till för att övervinnas moddan: Hoppas att kvällen på jobbet var ok, bra att du bokat tid för nacken - var rädd om dig MrsV: Hoppas att ni haft en mysig dag, IKEA är ju alltid trevligt Jag hade precis börjat fundera på en tidig middag när kompisen undrade om vi inte skulle göra dom sällskap i lekparken, så istället för en vällagad midag hemma blev det en "picknic" i lekparken dvs vi köpte frukt, smörgås, dricka, kaffe & bullar på pressbyrån och sen satt kompisen o jag på en filt och pratade medans våra underbara barn lekte så fint tillsammans.Linn o Liam lekte på "Klätterskeppet" i över en timme utan at ta någon som helt notis om sina mammor Helt underbart, första gången någonsin som dom verkligen lekt med varandrsa på det sättet, Carola o jag var helt imponerade över att faktiskt kunna sitta och prata ostört Nu sitter Linn i badet - iförd en underbart söt mössa som hon fick av moddan o mokiia på sin 1årsdag ( eller om det var 2årsdagen )Kort paus.... fiskade upp en nyfiken kattunge ur badkaret - nu vet även lila skrutt*n hur det är att bada skumbad
    Trevligt!
  • S vali s
    Usch vad jobbigt medfolk som irriterar en
  • MRSVi
    stora storken skrev 2009-08-19 21:06:27 följande:
    Snygging!
  • stora storken
    Caffreys skrev 2009-08-19 18:06:38 följande:
    Hej hopp!Här har man varit på Amelies stora dag, inskolning på 6 års verksamhet och jag hade varken kamera eller mobiltelefonen med kamera med mig. Kom på det när jag var där så jag hann inte hem och hämta.
    Spännande att få börja 6 års

Jobbigt med folk som inte har vett att kommunicera med andra....
    S vali s skrev 2009-08-19 20:01:15 följande:
    Ja det var riktigt mysigt i parken, oftast blir ju de där "spontana" grejerna man gör väldigt lyckade Linn sitter o bläddrar i en postorderkatalog, fick syn på en tjej i skinnjacka o thigts - Wow kolla mamma vilken tuffing, sån vill jag ochså ha.... då skulle du bli facinerad
    Blir en "tuffing" i höst med andra ord...
    Heisan skrev 2009-08-19 17:44:13 följande:
    Halloj. Idag har jag ridit o tänk, jag travade utan att vara rädd... Nästa steg är galopp..*pust* Jag tror att min rädsla för att rida minskat rejältminsann..
    Bra jobbat....
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13