• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-19 21:07:39 följande:
    Vi kom nyss hem efter en lång o varm, men trevlig dag. Lunch på restaurang med makens farmor o en vän till min svärfar som bor nära henne, sen gjorde jag o maken Ikea på 45 minuter medans barnen lekte i Småland... så handlade vi lite sill o sånt, o sen hem, jobbig trafik, med mycket sniglande, men hem kom vi ju till sist ändå.
    Lå¨ter trevligt
    Linn är jättesugen på att vara i "lekrummet" på IKEA men jag tror inte att hon har fattat att hon ska vara där ensam utan mig
    Jag o Carola funderar på att göra sällskap till IKEA o låta kidsen vara i "Småland" medans vi fikar - då har dom ju varandra att ty sig till
  • stora storken

Jo han växer och växer...och mamma hinner inte med...köpte st 98 på byxor..ocy fick se att hjälp...dom är precis...så det är bara investera i 104...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s

Ikväll har vi pratat sjukhus o operationer, Linns kompis Liam ska operera bort halsmandlarna o polyperna i morgon - hur förklarar man för en snart 4åring vad narkos är
    F*n vi måste skaffa en bra "Hur funkar det" bok

• stora storken

Vi prövade en gång på gamla ikea U-a att lämna Wille - vi kom till sofferna då ropade dom... ...de blir till att vänta till nästa gång...

• S vali s
    stora storken skrev 2009-08-19 21:11:59 följande:
    Jo han växer och växer...och mamma hinner inte med...köpte st 98 på byxor..ocy fick se att hjälp...dom är precis...så det är bara investera i 104...
    Härligt
    Du får se till att hänga med i svängarna, snart växer han om dig
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-08-19 21:13:31 följande:
    Vi prövade en gång på gamla ikea U-a att lämna Wille - vi kom till sofferna då ropade dom... ...de blir till att vänta till nästa gång...
    Jag har en känsla av att det skulle bli så med Linn med
  • stora storken
    S vali s skrev 2009-08-19 21:12:41 följande:
    Ikväll har vi pratat sjukhus o operationer, Linns kompis Liam ska operera bort halsmandlarna o polyperna i morgon - hur förklarar man för en snart 4åring vad narkos är F*n vi måste skaffa en bra "Hur funkar det" bok
    Oj stackars liten....men det är bra om man har problem...hälsa så mycket...
    Ska tänka på Liam i morgon...
  • stora storken
    S vali s skrev 2009-08-19 21:13:42 följande:
    Härligt Du får se till att hänga med i svängarna, snart växer han om dig
    ...ja det är bara "snart" en halv meter kvar...
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-19 21:07:59 följande:
    Jag har sett att dom har "skinnjackor" på Hm, har faktiskt funderat på att köpa en Är Oscars för liten o du ska sälja den kan du ju alltid hojta till
    Jag tänkte lägga ut den på Tradera, men du kan få första tjing, men Linn kankse behöver prova den först, tror den är en 98...eller kan det vara 104???...hmmm...får kolla när jag orkar lyfta på röven..
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-08-19 21:15:10 följande:
    Oj stackars liten....men det är bra om man har problem...hälsa så mycket... Ska tänka på Liam i morgon...
    Jag ska hälsa dom, hon lovade att höra av sig när allt var färdigt
Svar på tråden Kärringmaffian del 13