• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-06-13 21:35:35 följande:
    Mats morbror har varit ute i vårt garage och jobbat hela dagen. Nu hänger våra vinterdäck på krokar på väggen och jag kan faktiskt köra in min bil.
    Va Ska man ha bilen i garaget
  • Kazeer

Jag funderar allvarligt på att gå och lägga mig. Det känns att jag bara sov fem timmar i natt.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-06-13 21:37:40 följande:
    Nu har jag lagt upp lite auktioner igen, ingen mer städning blev det, men det är en dag imorgon också!!Lagade både kycklingwok och biffwok till kvällsmat...det blev gott!!
    Hoppas auktionerna går bra

kazeer: Bra strategi han har Mats
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-06-13 21:38:54 följande:
    Ja, jag har för mig att det är syftet med en dylik byggnation Inte för att jag tänker köra in bilen där i sommar men till vintern skulle det vara skönt att slippa skrapa rutorna (fast då är väl garaget knökfullt igen).
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-06-13 21:24:58 följande:
    Vad är det för skola
    Det är hovslagarutbildningen i Skara.
    Jag har funderat på det i flera år, men funnit på ursäkter..
    Men jag vill jobba fritt efter mina egna tider, jobba med djur, inte ha för mycket kontakt med människor-men ändå inte jobba helt isolerad.

Jag har även tittat på travhästskötarutbildningen-men då är man så styrd i tider om man jobbar med det. Kvällar o helger då man inte har något val...Passar inte mig...
  • Kibell

God kväll!
    Hemkoman från Boppie och Amelie där vi haft mycket trevligt

Det står 4 st polisbilar utanför oss på gatan. En privarbil står slarvigt parkerad. Polisen står vid den och har kollat. Undrar vad som hänt

♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-06-13 21:44:40 följande:
    Ja, jag har för mig att det är syftet med en dylik byggnation Inte för att jag tänker köra in bilen där i sommar men till vintern skulle det vara skönt att slippa skrapa rutorna (fast då är väl garaget knökfullt igen).
    Men om du har bilen i garaget kan ni ju inte fylla det till vintern
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-06-13 21:44:40 följande:
    Jag som trodde garage var ett annat ord för förråd

Heisan: Låter spännande
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-06-13 21:38:54 följande:
    Jag har typ två containrar med skräp i mitt garage..
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-06-13 21:54:25 följande:
    Jag som trodde garage var ett annat ord för förråd Heisan: Låter spännande
    Jupp, det ligger drygt 14 mil härifrån så det känns som om man både ekonomiskt o tidmässigt måste bo där ett år-samtidigt så har de två stora bytt skola ett par gånger o Sandra börjar ju sjuan då....
Svar på tråden Kärringmaffian del 13