• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-25 21:10:40 följande:
    Jag skulle nog kunna hitta sådana exemplar under vår säng också ... om jag tittar efter
    Ja man ska akta sig för att titta efter
    Vi måste göra slag i saken o köpa ny dammsugare så att vi kan ha den gamla härnere o den nya på övervåningen - det är så jobbigt att kånka den upp o ner
    Snacka om att man har I-landsproblem
  • MRSVi

God kväll.

Nelo katt kom in o var skadad, fick åka till veterinären, o de trodde att hon blivit biten av en hankatt som försökt "hump her" - veterinärens ord. Hon fick två sprutor, o ett paket piller med sig hem, o nu får hon inte gå ut... hur länge det nu håller. Jag har sagt åt henne att inte tala med pojkar mer.

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-25 21:51:19 följande:
    God kväll.Nelo katt kom in o var skadad, fick åka till veterinären, o de trodde att hon blivit biten av en hankatt som försökt "hump her" - veterinärens ord. Hon fick två sprutor, o ett paket piller med sig hem, o nu får hon inte gå ut... hur länge det nu håller. Jag har sagt åt henne att inte tala med pojkar mer.
    Stackars lilla gumman då, pojkar kan vara nog så elaka {#lang_emotions_demon}
  • modestyonly

Gokväll!
    Jobbat klart för denna vecka, känns ganska bra!!

Trött och sliten känner jag mig nu!!

Veckans plan är att lägga upp auktioner på tradera, tänkte börja imorgon!!

• S vali s
    modestyonly skrev 2009-08-25 22:00:56 följande:
    Gokväll!Jobbat klart för denna vecka, känns ganska bra!!Trött och sliten känner jag mig nu!!Veckans plan är att lägga upp auktioner på tradera, tänkte börja imorgon!!
    Du bara jobbar o jobbar du, antingen på jobbet eller på hemmaplan
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-25 22:02:32 följande:
    Du bara jobbar o jobbar du, antingen på jobbet eller på hemmaplan
    Ja men jag är bra på att lata mig också
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-08-25 22:05:23 följande:
    Ja men jag är bra på att lata mig också
    Tur det
  • Heisan

Halloj, somnade när jag skulle söva Emma, blev väckt av Lynnen o kollar in här en snabbis innan jag går o nannar kudden helt.

Varit o handlat kläder med fyra barn, varav ett blev sur över att jag inte handlade till henne o ett annat blev pubertetsur i allmänhet o tyckte att jag förstörde hennes liv.... Stackars flicka...Ändå köpte jag en väska, tre tröjor, en kjol o hårfärg till henne...

Morgan hittade en tuff kavaj som han blev eld o lågor över-o en hatt-men han verkar tycka att det är liiite läskigt att bära dem i skolan i morgon....

• Kazeer
    MRSVi skrev 2009-08-25 21:51:19 följande:
    God kväll.Nelo katt kom in o var skadad, fick åka till veterinären, o de trodde att hon blivit biten av en hankatt som försökt "hump her" - veterinärens ord. Hon fick två sprutor, o ett paket piller med sig hem, o nu får hon inte gå ut... hur länge det nu håller. Jag har sagt åt henne att inte tala med pojkar mer.
    Stackars Nelo Hoppas att hon hämtar sig snabbt.
    BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-08-25 21:42:01 följande:
    Ja man ska akta sig för att titta efter Vi måste göra slag i saken o köpa ny dammsugare så att vi kan ha den gamla härnere o den nya på övervåningen - det är så jobbigt att kånka den upp o ner Snacka om att man har I-landsproblem
    Så gjorde vi, när vi bodde i två våningsplan - så praktiskt!
    BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13