Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
God morgon!
God morgon...
Min nacke tar livet av mig...eller gör mig iaf på dåligt humör, eftersom jag vaknar med huvudvärk, tråkigt!!
Ska försöka betala räkningar nu, det blir ja förmodligen inte på bättre humör av...jaja ibland visar sig livet inte från den ljusa sidan!!
God morgon!
Så var det äntligen fredag igen
I helgen ska vi på kalas och terminens första ridlektion ![]()
God morgon.
Jag ska klippa mig i dag, för övrigt har vi inga planer alls, men solen skiner, så det är ju en bra början.
Vid tvåtiden i eftermiddag kommer morfar hit för att sitta barnvakt. Mats och jag ska in till Lund och äta en bit mat och sedan ska vi gå och se "Harry Potter and the Half-Blood Prince" ![]()
Mats köpte lite mer BRIO-järnväg till Gustav idag. Det blev lite räls, en tunnel samt ett batteridrivet lok. Jag tror att morfar kommer att få problem att få Gustav att göra något annat än leka med järnvägen i eftermiddag.
När det var dags att äta lunch, blev Gustav väldigt upprörd över att behöva avbryta leken. Han åt äggvitan av ett kokt ägg, drack lite mjölk och sedan sade han att han var mätt. Ja ja, vi tog inte den striden utan han fick gå tillbaka till sitt ölskade tåg.
Halloj, nu har jag fått mitt mobila bredband. O en notebook. Liten men naggande god..
Smileysar ser väldigt roliga ut i miniformat...
Nu har jag bokat murare för att komma o fixa stoppet i skorstenen. På tisdag-jag måste elda idag så vi alla får duscha. Jag hoppas att brandlarmet inte sätter igång som det gjorde förra gången...
Halloj, nu har jag fått mitt mobila bredband. O en notebook. Liten men naggande god..
Smileysar ser väldigt roliga ut i miniformat...
Nu har jag bokat murare för att komma o fixa stoppet i skorstenen. På tisdag-jag måste elda idag så vi alla får duscha. Jag hoppas att brandlarmet inte sätter igång som det gjorde förra gången...