Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Belle upskattade den dock inte
Det var bättre när Benjamin Wahlgren sjöng ![]()
Helt otroligt, jag ligger en timme före tidschemat
Nu ska jag börja göra "entresnittarna" ![]()
I förmiddags gick vi in till centrum. Det var dags för höstmarknad men den var inte mycket att hurra för. Vi var också inne i en möbelaffär för att börja titta efter en bäddsoffa samt möbler till vårt "burspråk". Det sistnämnda kommer att bli ett problem eftersom vi absolut inte är överens om vad vi tittar efter
När vi kom hem, somnade Gustav med Mats förberedde lite lunch. Gustav fick sova vidare och har precis vaknat. Han och Mats sitter ute i uterummet och äter kräftor.
Jag har dammat halva bokhyllan i vardagsrummet, flyttat om böcker och lite annat småplock. Nu är jag så trött att jag skulle kunna somna stående.
God kväll....så har vi åter avnjutit en god grill med trevliga människor i Frihammra..
Naturligtvis var det "smarrig" fika efter. Efter 4.5 timme bröt vi upp-en trött kille medan mamma/pappa kunde ha suttit några timmar till... ![]()
storken: Tack för besöket - alltid lika mysigt
Linn somnade sittandes i soffan typ sådär en fem minuter efter att sista gästerna åkt hem
kazeer: Inte lätt när man inte vet vad man letar efter i möbelväg, men kanske ni lyckats ena er s¨småningom
Dagens "grillparty" var som alltid trevligt, iår kändes det som om vi för första gången riktigt hann med att sitta ner och njuta av maten för egen del ochså - förr om åren har man mest irrat hit o dit för att ploca fram o fixa ![]()
God kväll-eller ska man kanske säga god natt...
Minns knappt vad jag har gjort idag, vet att vi tillbringade ett par timmar i stallet o att jag städat vardagsrummet, inkl att använda en morakniv i golvspringorna..*pust*
Nu är det sängen som hägrar...
Den där berömda grillfesten låter trevlig, men den blir man väl aldrig inbjuden till...
God morgon!
God morgon.
I dag är det sol igen, o vi måste ut på stan o fixa lite grejer, sen ska jag o Alice på disco i parken i eftermiddag, såvida jag inte kan övertala maken att gå istället för mig!
Svalis & Storken: Det låter som ni hade en trevlig dag!
Det ser ut att bli en solig, men kylig, dag. Vi ska ta oss in till Malmö och titta på Botanical Roof Gardens och sedan ska vi stanna till på IKEA också. Det verkar som om den här dagen också ska kunna fyllas medb aktiviteter...