• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • stora storken

God morgon... Sovit som en stock...detblev inteså många timmar tidigare natt...i natt blev det 12 timmar...

Svalis: Wille somnade innan vi kom ut till stora vägen...

Jag funderar oxå på Ikea men vill även till Ulva kvarn och titta lite på "loppis"... Min gubbe sover på soffan så vi får väl se.....Wille bygger pussel...inga stora tjejer hemma,....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kibell

Här blir det en tur till ridskolan sedan lite grillning på gården

♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly

Vi har kommit i land och det var en ganska lugn kryssning!! Men trött är man alltid efter en sån...

• Kazeer

Det blev inga Botanical Roof Gardens (BRG). Det fanns två guidade turer idag och jag hade planerat att vi skulle gå på den första. Men så gick Mats ut med Stella och var borta lägre än planerat och då hann vi inte till den första visningen.

IKEA blev vårt första mål i stället. De hade sänkt priset på precis de saker vi skulle köpa . Sedan körde vi till BRG och kom dit nästan en timme före andra visningen. Jag var något alldeles outsägligt trött och Gustav var gnällig. Jag kände att jag skulle inte orka, så vi åkte hem. Handlade lite mat på vägen hem.

När vi kom hem, gick jag och la mig och sov i nästan tre timmar Helt väck! Vaknade strax före fem och har gjort hemlagad pizza. Mumsigt!

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s

Halloy brudar, entrött svala som kikar in

Dagen har gått i ett, först jobb fram till två. Hem och mula in mackor och sen till ridskolan - wow säger jag bara {#lang_emotions_heart}
    Så mysigt! Tjejerna fick rykta, kratsa hovar, sadla o tränsa med hjälp av ridläraren och sen var det ut på ridvolten.
    Både balansövningar, trav och slalomridning hanns med. Efter lektionen var det pyssel med hästen innan det var dags att leda den till hagen...
    Gissa en som var salig och sen bröt ihop när ridningen var över - Mamma jag vill aldrig åka härifrån hulkade Linn fram mellan tårarna
    När vi kom hem var det bara att montera ner partytältet, vilket tog en o en halvtimme.
    Vi kom väl in strax före sju och då fick det bli rester från gårdagen till middag - rätt okey

• S vali s
    Heisan skrev 2009-08-29 23:56:35 följande:
    God kväll-eller ska man kanske säga god natt...Minns knappt vad jag har gjort idag, vet att vi tillbringade ett par timmar i stallet o att jag städat vardagsrummet, inkl att använda en morakniv i golvspringorna..*pust*Nu är det sängen som hägrar...Den där berömda grillfesten låter trevlig, men den blir man väl aldrig inbjuden till...
    Morakniv i golvspringorna låter jobbigt
    MRSVi skrev 2009-08-30 08:59:59 följande:
    God morgon.I dag är det sol igen, o vi måste ut på stan o fixa lite grejer, sen ska jag o Alice på disco i parken i eftermiddag, såvida jag inte kan övertala maken att gå istället för mig!Svalis & Storken: Det låter som ni hade en trevlig dag!
    Disco låter kul, gillade Alice det
    Kibell skrev 2009-08-30 10:41:08 följande:
    Här blir det en tur till ridskolan sedan lite grillning på gården
    Mysigt Ni har grillat mycke iår
    modestyonly skrev 2009-08-30 16:30:59 följande:
    Vi har kommit i land och det var en ganska lugn kryssning!! Men trött är man alltid efter en sån...
    En lugn kryssning kan vara nog så tröttande, sjön suger....
    Kazeer skrev 2009-08-30 18:46:55 följande:
    Det blev inga Botanical Roof Gardens (BRG). Det fanns två guidade turer idag och jag hade planerat att vi skulle gå på den första. Men så gick Mats ut med Stella och var borta lägre än planerat och då hann vi inte till den första visningen.IKEA blev vårt första mål i stället. De hade sänkt priset på precis de saker vi skulle köpa . Sedan körde vi till BRG och kom dit nästan en timme före andra visningen. Jag var något alldeles outsägligt trött och Gustav var gnällig. Jag kände att jag skulle inte orka, så vi åkte hem. Handlade lite mat på vägen hem.När vi kom hem, gick jag och la mig och sov i nästan tre timmar Helt väck! Vaknade strax före fem och har gjort hemlagad pizza. Mumsigt!
    Gu va skönt att sova tre timmar så där mitt på dagen
  • Kazeer

Svalis: Ja, det var skönt att sova. Jag var som en zombie .

• Kazeer

Svalis: Det låter som om du skulle behöva sova efter din dag. Full rulle!

• stora storken

Här sov W 2 timmar på em....och så somnade han tidigt... ...han måste ha tagit ut sig totalt igår...

Vi har slöat mer eller mindre hela em...ja jag har jobbat lite....hur var det nu inte läsa mail på helgen...men det känns ganska så skönt att få börja veckan lugnt...slippa plöja mail...i morgon tittar vår chef ner från Gävle...jag skall försöka prata till mig ett höj och sänkbart skrivbord så jag kan stå upp och jobba...har ont i ryggen... ...det kommer inte bli det lättaste då hon är ganksa så snål... ...men jag och kollegorna kom på hur vi skulle göra... ...eftersom hon inte behöver attestera summor under 5000:-...och bordet går på betydligt mer så sköper vi det i 2 omgångar...under redet ena gången och ben (dyrast) dagen efter... ...sen sägervi att vi hittat det på blocket...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13