• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-30 20:49:20 följande:
    Svalis: Det låter som om du skulle behöva sova efter din dag. Full rulle!
    modestyonly skrev 2009-08-30 20:46:53 följande:
    Svalan: Full fart Här väntar jag på att få gå och lägga mig!!!
    Jag behöver definitivt sova och ska gå o lägga mig vilken minut som helst
    Lär behövas så jag är utvilad i morgon
  • Kibell

God kväll!
    Vi hade en bra dag på ridskolan. Det märktes att Belle hade ridit förra terminen. Jag gick bara bredvid yútan att hålla tyglarna, hon fick stanna hästen själv. Men när det var dgas för trav höll jag i. Och hon travade hela tiden. På slutet i våras ville hon inte. Hästarna är rätt höga, lagom storlek till mig Ca 145 cm är dom flesta.
    När vi kom hem blev det grillning. Tandoorikyckling, klyftpotatis och grilade grönsaker med en äppelcurrysås till, mums

Ja, Svalis det har blivit en hel del grillning den här sommaren Mysigt

Jag roar mig med att följa Christer Fuglesangs rymdäventyr.

♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-30 21:05:50 följande:
    Jag behöver definitivt sova och ska gå o lägga mig vilken minut som helst Lär behövas så jag är utvilad i morgon
    Nu tycker ja det är ok att lägga sig och läsa...
    Sov gott..
  • stora storken

Svalis:Plötsligt känns bordet som ett ilandsproblem....de finns dom som har det betydligt värre....{#lang_emotions_cry}

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-08-30 21:10:07 följande:
    Nu tycker ja det är ok att lägga sig och läsa... Sov gott..
    Sov gott

kibell: Kul att Bell har börjat uppskatta att trava, låter man dom ta allt i sin egen takt så funkar det ju till slut
  • stora storken
    Kibell skrev 2009-08-30 21:09:40 följande:
    God kväll!Vi hade en bra dag på ridskolan. Det märktes att Belle hade ridit förra terminen. Jag gick bara bredvid yútan att hålla tyglarna, hon fick stanna hästen själv. Men när det var dgas för trav höll jag i. Och hon travade hela tiden. På slutet i våras ville hon inte. Hästarna är rätt höga, lagom storlek till mig Ca 145 cm är dom flesta.När vi kom hem blev det grillning. Tandoorikyckling, klyftpotatis och grilade grönsaker med en äppelcurrysås till, mums Ja, Svalis det har blivit en hel del grillning den här sommaren Mysigt Jag roar mig med att följa Christer Fuglesangs rymdäventyr.
    Kan man följa det via Webben?
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kibell
    stora storken skrev 2009-08-30 21:22:01 följande:
    Häftigt...nu blir juh jag fast oxå...
    Lätt att man blir kvar
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-08-30 21:05:05 följande:
    Här sov W 2 timmar på em....och så somnade han tidigt... ...han måste ha tagit ut sig totalt igår... Vi har slöat mer eller mindre hela em...ja jag har jobbat lite....hur var det nu inte läsa mail på helgen...men det känns ganska så skönt att få börja veckan lugnt...slippa plöja mail...i morgon tittar vår chef ner från Gävle...jag skall försöka prata till mig ett höj och sänkbart skrivbord så jag kan stå upp och jobba...har ont i ryggen... ...det kommer inte bli det lättaste då hon är ganksa så snål... ...men jag och kollegorna kom på hur vi skulle göra... ...eftersom hon inte behöver attestera summor under 5000:-...och bordet går på betydligt mer så sköper vi det i 2 omgångar...under redet ena gången och ben (dyrast) dagen efter... ...sen sägervi att vi hittat det på blocket...
    Underbart sätt att lura chefen på
    men du, hur var det nu med mailläsande på helgen *spänner ögonen i dig*
Svar på tråden Kärringmaffian del 13