• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer

Middag på g ... grillad lax. Mums!

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-08-27 17:28:56 följande:
    Middag på g ... grillad lax. Mums!
    Här blir det ungspannkaka...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • stora storken

God kväll....

Landat hemma efter en dag med grill och alla kunder/medarbetare...luktar skogsbrand...

Svalis: De blir alltid super lyckat .....så dra ner kraven...städa är bättre efter...

Kazeer: skönt att få ordning på rummet...

Kibell: ugnspannkaka åt vi i går...

Heisan: Jag travade ut en bit i skogen idag...vid grillplatsen och där var det fullt med kantareller....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kazeer

På dagarna är det varmt, soligt och somrigt men på kvällarna märks det att hösten är på väg. Det skymmer redan

• S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-27 17:26:43 följande:
    Mycke glasyr blir de...
    Man kan tydligen byta ut strösockret mot florsocker när man bakar kakor, bullar mm - det enda man måste tänka på är att florskr innehåller stärkelse så man kanske måste ta mindre mjöl.
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-08-27 20:53:42 följande:
    Man kan tydligen byta ut strösockret mot florsocker när man bakar kakor, bullar mm - det enda man måste tänka på är att florskr innehåller stärkelse så man kanske måste ta mindre mjöl.
    Förutom mina två paket med vanligt florsocker hittade jag dessutom ett paket med florsocker med chokladsmak. Det paketet har jag definitivt fått av pappa och han i sin tur har fått det på Danisco (numera Dan Sugar ... om det inte har bytt namn igen ... tänk när det hette Sockerbolaget).
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-08-27 18:25:51 följande:
    God kväll.... Landat hemma efter en dag med grill och alla kunder/medarbetare...luktar skogsbrand... Svalis: De blir alltid super lyckat .....så dra ner kraven...städa är bättre efter... Kazeer: skönt att få ordning på rummet... Kibell: ugnspannkaka åt vi i går... Heisan: Jag travade ut en bit i skogen idag...vid grillplatsen och där var det fullt med kantareller....
    Du har så rätt så - dessutom så har vi ju partytältet så vi kan vara "ute" även om det regnar {#lang_emotions_smile}
  • MRSVi

Min mobil gick sönder, o har blivit bortskickad på lagning... en o en halv vecka skulle det ta. Min gamla kan jag förstås inte hitta.

Här var det jättevarmt i dag, jag är verkligen nöjd med den här sommaren, jag tycker det har varit SÅ härlig!

Svar på tråden Kärringmaffian del 13