• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-08-27 20:23:49 följande:
    På dagarna är det varmt, soligt och somrigt men på kvällarna märks det att hösten är på väg. Det skymmer redan
    Ja det har blivit betydligt mörkare ute på kvällen!!!

Jag har varit på föräldramöte i Antons nya skola! Tog knappt en timme, mycket trevlig skola verkar det som
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-08-27 20:56:12 följande:
    Förutom mina två paket med vanligt florsocker hittade jag dessutom ett paket med florsocker med chokladsmak. Det paketet har jag definitivt fått av pappa och han i sin tur har fått det på Danisco (numera Dan Sugar ... om det inte har bytt namn igen ... tänk när det hette Sockerbolaget).
    Jag har ett o ett halvt paket florsocker!
  • MRSVi
    modestyonly skrev 2009-08-27 21:00:32 följande:
    Ja det har blivit betydligt mörkare ute på kvällen!!!Jag har varit på föräldramöte i Antons nya skola! Tog knappt en timme, mycket trevlig skola verkar det som
    Gillar han den också?
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-08-27 20:56:12 följande:
    Förutom mina två paket med vanligt florsocker hittade jag dessutom ett paket med florsocker med chokladsmak. Det paketet har jag definitivt fått av pappa och han i sin tur har fått det på Danisco (numera Dan Sugar ... om det inte har bytt namn igen ... tänk när det hette Sockerbolaget).
    Går ju att använda som vanligt socker också, om det skulle knipa! Jag har provat när strösockret varit slut!!
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-08-27 21:01:26 följande:
    Gillar han den också?
    Ja han är väldigt positiv!!! Bra mat, bra kompisar, gym på skolan!!
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-27 21:00:04 följande:
    Min mobil gick sönder, o har blivit bortskickad på lagning... en o en halv vecka skulle det ta. Min gamla kan jag förstås inte hitta.Här var det jättevarmt i dag, jag är verkligen nöjd med den här sommaren, jag tycker det har varit SÅ härlig!
    men hallå jag skickade sms till idag ju {#lang_emotions_smile}
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-08-27 21:06:05 följande:
    Ja han är väldigt positiv!!! Bra mat, bra kompisar, gym på skolan!!
    Kul att han trivs {#lang_emotions_smile}
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-27 21:09:57 följande:
    men hallå jag skickade sms till idag ju
    Det har jag inte fått!
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-27 21:11:55 följande:
    Det har jag inte fått!
    Förstod nästan det... men det var inge viktigt
    Ja förutom att jag slarvat bort min adressbok och därmed även er adress som jag behöver - Linn ska skicka kort till dina barn
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-27 21:16:43 följande:
    Förstod nästan det... men det var inge viktigt Ja förutom att jag slarvat bort min adressbok och därmed även er adress som jag behöver - Linn ska skicka kort till dina barn
    Det är ju jätteviktigt! Men nu har du den igen.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13