Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Nej brudar, nu ska jag gå och lägga mig
Var rädda om er och var rädda om era familjer 
Jag ska också uppsöka sängen!
God natt och sov gott, vänner! ![]()
God morgon!
Idag känns det höstlikt, antagligen för att det inte var helt ljust när vi vaknade. Gustav är förkyld, täppt och hes. Jag känner mig också täppt men det har jag ju gjort hela sommaren.
God morgon
Sötrre delen av natten har jag fått ha sängen för mig själv
Linn knorrde lite vid halvtvå, Paul var dit två vändor först o när hon knorrade för tredje gången kom han aldrig tillbaka utan la sig i hennes säng, hon vägrar att sova i vår säng numera - det är för trångt!
Som om det skulle vara bättre plats med en förälder i hennes säng 
kazeer: Hoppas att Gustavs förkylning ger med sig snabbt ![]()
Svalis: Barns logik är inte alltid helt lätt att förstå.
Jag har roat mig med att sätta ihop de två DVD-boxar vi köpte på IKEA igår. Tänk att man t o m ska "skruva ihop" en kartong om den är köpt där. I den ena boxen ska vi ha anteckningsböcker (jag hittade otroliga mängder kollegieblock och anteckningsböcker i garaget i fredags). I den andra boxen ska vi ha skivor som hör till datorn. Det blev genast bättre ordning på hyllorna i arbetsrummet.
kazeer: IKEA är underbara med sina "skruvar" ![]()
Denna arla morgonstund roar jag mig med att leta bilder på barnen o familjens djur, i vårat blivande arbetsrum ska jag använda två Billyhyllor till alla mina syprylar o tyger och jag tänkte köpa dörrar till hyllorna.
Har bestämt mig för att köpa de dörrarna som är "transparanta" och som man kan sätta tex ett tyg eller som i mitt fall - jag tänkte göra ett fotocollage ![]()