Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Monty Python-mannen har intagit min kropp igen. I ett försök att se saker från den ljusa sidan sade jag att fördelen är ju att jag kan äta vad jag vill utan att gå upp i vikt. Då svarade Mats att det kallas för bulimi.
Fasiken va gött det är att göra andra människor glad, det kan man leva länge på
Linn o jag har bakat o donat idag och slutligen åkte vi över till våra kompisar med småfranska, källarfranska, grekiskt lantbröd, kolasnittar, chokladdoppade kokostoppar, brysselkex & äppel/tosca muffins, till de sistnämnda langade jag med en kelda vaniljvisp.
Min kompis blev så glad att hon fick tårar i ögonen
J som inte haft matlust alls på ett två veckor kunde inte motstå att ta ett brysselkex som f.ö är hennes favoritkakor
Sen åkte Linn o jag in till Norrtälje och åt en storslagen middag på McDonalds
När vi kom hem mötte Mysan oss och var så stolt så stolt, hon hade tagit med sig sitt första byte hem - en gräshoppa som hon ivrigt mumsade i sig ![]()
God kväll!
Just nu står Belle bakom mig och sjunger "tänk på dig själv" i sin mick
Vi har haft en soft dag hemma. Lite fickabesök, jippo i centrum sen en träff med grannen. Nu lite godisdags ![]()
Jag köpte gummistövlar, svarta med färgglada pluttar på, o matchande tjocka "gummistövelstrumpor" att ha i dem. Jag provgick dem i trädgården när jag kämpade med ogräset, o de verkar fungera, hoppas bara de håller tätt också.
Anton o Alice sitter i tystnad o äter sitt lördagsgodis, Anton har träningsvärk efter fotbollen, stackarn.