• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-09-05 22:42:22 följande:
    Nä, jag tror att det är väldigt svårt, nästan omöjligt.Det värsta är att både Mats och jag blir så fulla i skratt, när Gustav säger så
    Bland det underbaraste o mest roande jag vet är att lyssna på Linn när hon leker o pratar högt...
    Man hör sig själv
  • Kazeer

Nä, jag kanske ska försöka hitta en bok att läsa och sedan ta med mig detta j-vla äckliga illamående och gå och lägga mig och hoppas att det har gått över till i morgon.

BF febr-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-09-05 22:43:44 följande:
    Nu ska Christer ut i rymden

Jag var o lyssande på en "föreläsning" med Christer där han berättade om sin förra rymdresa - döbra var det
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-09-05 22:57:04 följande:
    Nä, jag kanske ska försöka hitta en bok att läsa och sedan ta med mig detta j-vla äckliga illamående och gå och lägga mig och hoppas att det har gått över till i morgon.
    *Håller tummarna*

Min man kom hem, jag fick en snabbresume från årsmötet och sen stöp han i säng
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-09-05 23:13:02 följande:
    *Håller tummarna*Min man kom hem, jag fick en snabbresume från årsmötet och sen stöp han i säng
    Mats gick och la sig klockan nio. Han skulle lyssna på fotbollsmatchen mellan Sverige och Ungern på sportradion. Jag undrar om han lyckades hålla sig vaken tillräckligt länge för att höra slutresultatet.
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-09-05 23:05:47 följande:
    Jag var o lyssande på en "föreläsning" med Christer där han berättade om sin förra rymdresa - döbra var det
    Intressant, det skulle jag med vilja göra.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-09-05 23:14:35 följande:
    Intressant, det skulle jag med vilja göra.
    Det var genom Pauls jobb, ngn konsultfirma som firade 20år... Jag hade inga stöärre förhoppningar om föreläsningen men han var helt otrolig på att berätta och visade bilder, en timme kändes som tio minuter
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-09-05 23:14:25 följande:
    Mats gick och la sig klockan nio. Han skulle lyssna på fotbollsmatchen mellan Sverige och Ungern på sportradion. Jag undrar om han lyckades hålla sig vaken tillräckligt länge för att höra slutresultatet.
    Jag jublade högt här Belle gjorde slängpussar till Zlatan
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer
    Kibell skrev 2009-09-05 23:18:14 följande:
    Jag jublade högt här Belle gjorde slängpussar till Zlatan
    Jag läste på text-TV att Ungern hade kvitterat och sedan förstod jag att matchen gått Sveriges väg, när en av mina FB-kontakter skrev JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! i sin statusrad
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-09-05 23:22:12 följande:
    Jag läste på text-TV att Ungern hade kvitterat och sedan förstod jag att matchen gått Sveriges väg, när en av mina FB-kontakter skrev JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! i sin statusrad
Svar på tråden Kärringmaffian del 13