• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-09-05 19:49:03 följande:
    Jag köpte gummistövlar, svarta med färgglada pluttar på, o matchande tjocka "gummistövelstrumpor" att ha i dem. Jag provgick dem i trädgården när jag kämpade med ogräset, o de verkar fungera, hoppas bara de håller tätt också.Anton o Alice sitter i tystnad o äter sitt lördagsgodis, Anton har träningsvärk efter fotbollen, stackarn.
    Dina gummistövlar låter jättefina! Jag köpte gummistövlar för ett drygt år sedan och hittade ett par med höstlöv på. Jag gillar dem men har knappt haft anledning att använda dem.

Gustav fick lördagsgodis för första gången idag. Han har ätit godis innan men inte så här "organiserat". Han åt ett par bitar och sedan var det bra. Om han ska äta i den takten, lär dagens ranson räcka i 5-6 veckor
    BF febr-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-09-05 19:41:56 följande:
    God kväll!Just nu står Belle bakom mig och sjunger "tänk på dig själv" i sin mick Vi har haft en soft dag hemma. Lite fickabesök, jippo i centrum sen en träff med grannen. Nu lite godisdags
    Undrade just om du snöat in på rymdkanalen o glömt kärringarna
  • MRSVi

Man kan testa brandvarnare genom att stå under dem med en cigarettändare tänd o upplyft, det brukar sätta igång dem.

• S vali s

MrsV: Gummistö.... fins det i vuxenstorlek
    Jag har nog inte ägt ett par gummistövlar sen jag var tonåring men nu finns det så himla käcka så jag funderar nästan på att köpa ett par
    Stackars Anton, hoppas att träningsvärken går över

Vå5r kattunge är verkligen korkad, eller så har den bara kort minne. Varje gång Linn badar, vilket oftast är varje kväll så kommer han in i badrummet och är supernyfiken, tar ett skutt upp på badkarskanten och - plums ner i badkaret

Och, ja en blöt katt är verkligen skitful även om han är kattunge

• Kazeer
    MRSVi skrev 2009-09-05 20:03:22 följande:
    Man kan testa brandvarnare genom att stå under dem med en cigarettändare tänd o upplyft, det brukar sätta igång dem.
    Ett tänt ljus borde också funka, eller...? Vi ska pröva i morgon.
    BF febr-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-09-05 19:56:39 följande:
    Dina gummistövlar låter jättefina! Jag köpte gummistövlar för ett drygt år sedan och hittade ett par med höstlöv på. Jag gillar dem men har knappt haft anledning att använda dem.Gustav fick lördagsgodis för första gången idag. Han har ätit godis innan men inte så här "organiserat". Han åt ett par bitar och sedan var det bra. Om han ska äta i den takten, lär dagens ranson räcka i 5-6 veckor
    Jag behöver gummistövlar tills i morgon, jag ska på min fotokurs då, o dessutom kan de ju vara bra att ha i andra lägen också... inbillar jag mig.
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-09-05 20:01:37 följande:
    Undrade just om du snöat in på rymdkanalen o glömt kärringarna

Nej inte har jag glömt kärringarna Det behövs mer än rymden för det
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Jag har ett par gummistövlar och dom köpte jag när jag var så där13-15 år HAr dom på jobbet, funkar än

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s

Linn har av någon anledning snöat in på badankor
    När vi var på Junibacken skulle hon först köpa en Pippiperuk men sen fick hon se en påse med tre badankor - en mamma o två ungar, då ville hon absolut ha dom.
    tack sa jag, badankorna var 120:- billigare
    Nu har hon fem badankor och pratar redan om att köpa flera

• S vali s

påminner mig själv om att göra en ny tråd till i morgon*

Svar på tråden Kärringmaffian del 13