• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • stora storken
    S vali s skrev 2009-06-17 20:36:40 följande:
    Jag förstår hur du känner men, försök koppla bort de tankarna. För Wille blir det kanon att få vara med mormor, dessutom är det ju inte så at W går på dagis 8-17 varje dag och aldrig träffar mamma o pappa...Kort sagt, om mamma o pappa firar midsommar med andra vuxna så kommer W att ha det kanon med mormor och efter helgen är alla glada
    Du är klok du...ALLTID....jag ska tänka annat nu...
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Nu kallar tonåringarna...dags för film ....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-06-17 20:38:24 följande:
    När vi hade Kanal 5 (jag antar att det fortfarande går där) så kunde jag fastna både framför "The Bachelor" och "The Bachelorette", speciellt när det började närma sig slutet.
    Jag bytte kanal - till Leila bakar

Häromdagen såg jag en snutt av ett program där en kille tillsammans med sin mamma skulle hitta "rätt tjej"
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-06-17 20:39:02 följande:
    Du är klok du...ALLTID....jag ska tänka annat nu...
    Jag gör mitt bästa
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-06-17 20:41:18 följande:
    Jag bytte kanal - till Leila bakar Häromdagen såg jag en snutt av ett program där en kille tillsammans med sin mamma skulle hitta "rätt tjej"
    Jag vill också se "Leila bakar" fast vi har inte den kanalen Mats tittar på "Family Guy". Han inbillar sig i alla fall att han gör det. I själva verket sover han
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Själv är jag trött och HUNGRIG! Idag är en sån dag då det inte spelar någon roll alls hur mycket jag äter. Magen är tom så att den skramlar hela tiden

• S vali s
    Kazeer skrev 2009-06-17 20:43:23 följande:
    Jag vill också se "Leila bakar" fast vi har inte den kanalen Mats tittar på "Family Guy". Han inbillar sig i alla fall att han gör det. I själva verket sover han
  • Kibell

Hej hopp!
    Jisses vad ni har skrivit medans jag och Belle har läst. Eller jag har läst och hon lyssnat.
    Midosmmar blir hemmavis. Om det reganr ska vi hyra film och äta tacos har belles bestämt Blir det uppehåll drar vi till Farsta Gård en stund.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Gustav somnade nog till slut .

Svar på tråden Kärringmaffian del 13