• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • misak

Villa Nordåker skrev 2009-07-09 09:15:33 följande:

Jag har snöat in mig på gummistövlar!Jag skulle vilja ha ett par Hunterstövlar är det någon som har det här?Jag provade ett par Tretorn som ser ut som Hunters de var sköna men tyckte de var lite vida nertill, fast jag hade inga byxor istoppade utan bara strumpor (jag hade kjol på mig) så det var lite svårt att avgöra.
    Jag vill också ha ett par hunter, har hittat en engelsk sida som säljer dem billigt. Med frakt blir det billigare än här hemma.

Jag ska bara få tummarna loss att prova ut storleken här hemma först innan jag ska beställa!

www.lookatmycrazyshoes.com/
  • Sagalin
    misak skrev 2009-07-09 15:02:11 följande:
    Villa Nordåker skrev 2009-07-09 09:15:33 följande: Jag vill också ha ett par hunter, har hittat en engelsk sida som säljer dem billigt. Med frakt blir det billigare än här hemma.Jag ska bara få tummarna loss att prova ut storleken här hemma först innan jag ska beställa!www.lookatmycrazyshoes.com/
    Jag har också sett den sida, blir ca 750kr med frakt.
    Jag ska till Gbg nästa vecka och där jag att de ska finnas på Victoria arena, eller vad det nu hette.
  • Videli

Ååå jag vill oxå ha Hunter gummistövlar, men jag kan inte bestämma mig för vilken färg. Men det lutar åt svarta.

Vill nämligen ha den här jackan oxå, www.barbour.com/index.cfm&ProductID=17780&FeatureId=15
    hoppas på en snäll man vid skatteåterbäringen

• Sagalin
    Videli skrev 2009-07-09 17:15:35 följande:
    Ååå jag vill oxå ha Hunter gummistövlar, men jag kan inte bestämma mig för vilken färg. Men det lutar åt svarta.Vill nämligen ha den här jackan oxå, www.barbour.com/index.cfm?fuseaction=products...hoppas på en snäll man vid skatteåterbäringen
    Svarta är alltid klassiskt.
    Jag ska försöka prova ett par nästa vecka och sen ska jag beställa från UK.

Snygg jacka!
  • misak
    Videli skrev 2009-07-09 17:15:35 följande:
    Ååå jag vill oxå ha Hunter gummistövlar, men jag kan inte bestämma mig för vilken färg. Men det lutar åt svarta.Vill nämligen ha den här jackan oxå, www.barbour.com/index.cfm på en snäll man vid skatteåterbäringen
    Den jackan har jag också sneglat på. Den är så snygg!

Villa Nordåker skrev 2009-07-09 19:30:15 följande:
    Svarta är alltid klassiskt.Jag ska försöka prova ett par nästa vecka och sen ska jag beställa från UK.Snygg jacka!
    Jag håller också på svarta stövlar! Vad kostar de i Göteborg?
  • Sagalin
    misak skrev 2009-07-09 20:32:49 följande:
    Den jackan har jag också sneglat på. Den är så snygg! Villa Nordåker skrev 2009-07-09 19:30:15 följande: Jag håller också på svarta stövlar! Vad kostar de i Göteborg?
    Inte en aning, jag googlade och hittade en återförsäljare i Gbg och det passar bra eftersom jag ska dit på tisdag.  Jag har sett i några svenska webbutiker att det kostar drygt 1000kr.
  • Camilla R

Ja, svarta gummistövlar vill jag också ha. Även om jag tycker att röda kan vara klatschigt fräna, så är svarta ändå klassiska och står sig i längden.

• Tjock kulan

Hejsan
    Kikar in för att fråga om någon vet var man kan få tag på dessa knalliga små ögonkarameller från Lisbeth Dahl? Nordljus hade dom för men de finns inte kvar i deras sortiment, finns i turkos oxå, tack på förhand.

• Videli

Tjock kulan skrev 2009-07-09 22:35:18 följande:

HejsanKikar in för att fråga om någon vet var man kan få tag på dessa knalliga små ögonkarameller från Lisbeth Dahl? Nordljus hade dom för men de finns inte kvar i deras sortiment, finns i turkos oxå, tack på förhand.
    Är inte dom får ett gammal sortiment? tror Julia hade sånna i sin blogg, men det var nått år sen.
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3