Sussi N skrev 2009-07-10 23:57:29 följande:
Halloj, slänger mig in efter flera veckors frånvaro, har varit och rest och det kan ni se här 
www.sussisvarld.blogspot.com Jag har Hunter och fick då gå ner en strl. och efter att ha använt dom i några månader nu så räknar jag med att få i fleecesockan till hösten. Stövlarna är helt underbart sköna. Nu skall jag ägna resten av kvällen åt att läsa tillbaka och se vad ni har pysslat med
Välkommen hem! Visst är Normandie underbart! 
MrsJ: Kan tyvärr inte hjälpa dig 

Jag skulle ha varit på gotland nu men strax efter att min klocka ringde så vaknade dottern med 40 graders feber och kräktes 

Kan man ha mer otur? Stackars liten, jag kunde bara inte åka ifrån henne när hon hade det så... Hon har ju haft ett par feberkramper när hon var yngre också... Jag som skulle ha varit på en stor loppis i morse 

Men det var tydligen värsta tjurracet ändå (en kompis var där)...
Nu sitter jag här och velar om jag skall åka så jag är framme kl.21 och åka hem må kväll kl.19, sen sätta mig i bilen på tisdag och köra heeeela vägen till Lolland... Är sååå besviken, det var meningen att det skulle vara en avkopplande helg utan barn men nu känns allt bara stressigt 

Sorry att jag hoppar in här med mitt elände, men ni är ju så kloka här inne 

Vad skall jag göra?!