• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • LinaoMatilda

Hej på er.

Här firar vi vår 5-åring, så det är fullt upp. Har lagt lite bilder från barnkalaset i bloggen för den som vill se.

Snart åker jag till Sverige, så tips på bra loppisar på vägen mellan sthlm och gbg är välkomna.

Camilla: Snygga smycken! Tack för tipset.

• Gummsan82

Hej på er!

Har inte varit här på ett bra tag

Har tänkt måla lite saker vita här hemma... hyllplan och konsoler, ett par små storal, pallar och lite sånt. Har vit snickerifärg , högblank tror jag, hemma men jag tycker den är så kladdig. Vad målar ni med? Typ av färg, kulör/nyans, blank-matthet?

• Videli

Ååå håller på att bli galen....

Någon som är inne som har sebra sängen?

Vi håller på att flytta Vide´s säng men kommer inte ihåg hur vi fick isär den.

HJÄÄÄLP...

• mariaw
    Videli skrev 2009-07-12 15:26:55 följande:
    Ååå håller på att bli galen....Någon som är inne som har sebra sängen?Vi håller på att flytta Vide´s säng men kommer inte ihåg hur vi fick isär den.HJÄÄÄLP...
    Hej! Har en Sebra säng... I träbotten under dynan sitter en skruv som man kan skruva på för att få isär sängen enligt kära maken... Lycka till!
  • Videli
    mwe skrev 2009-07-12 16:29:19 följande:
    Hej! Har en Sebra säng... I träbotten under dynan sitter en skruv som man kan skruva på för att få isär sängen enligt kära maken... Lycka till!
    Ååå vad gullig du är. Vi kom på det tillslut. Det var sidorna vi inte fick loss. Dom skulle man bara slå bort men satt stenhårt...

Nu får han sova hos sin storebror ett atg tills vi har byggt klart hans vrå. Kommer snart lite bilder i bloggen.
  • mariaw

Videli: Bra att det löste sig... Ser fram emot bilder när vrån är färdigbyggd...

För er som gillar Västergården så har jag lagt ut lite bilder på en bröllopsskål på bloggen. Ett litet tips för er som ska på bröllop i sommar el att önska själv som framtida present om bröllop väntar...

www.inredningivittgammaltonytt.blogspot.com

• mammaninna

hej!
    hemma från husvagnsemester!!
    hur är det här inne? är det lugnt eller?

mage: åh, nej, stackars liten. samma som mina pojkar hade låter det som.

sussi: jaså är det bättre på hösten på gotland? vilken tid på hösten?

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3