• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • Videli

Ååååå mage 06, attans att jag inte har varit inne här på FL på ett tag. Åkte själv över 10 mil till ikea i barkaby för dyning taket. När jag åkte hemifrån stod det 9 st i lagersaldot, men när jag kom dit var dom slut. Höll nästan på att strypa den stackars tjejen på laget.
    F***iken vad arg jag var!

• numberone
    Videli skrev 2009-07-07 23:32:40 följande:
    Ååååå mage 06, attans att jag inte har varit inne här på FL på ett tag. Åkte själv över 10 mil till ikea i barkaby för dyning taket. När jag åkte hemifrån stod det 9 st i lagersaldot, men när jag kom dit var dom slut. Höll nästan på att strypa den stackars tjejen på laget.F***iken vad arg jag var!
    Ikea är helt värdelöst med sitt lagersaldo.... När vi var där och skulle köpa köksdelar till badrummet så var mycket slut men tjejen på lagret sa att där skulle minsann finnas två kvar men det var slut på hyllorna. Hon vägrade ge sig och tänkte inte heller på att det var en jäkla massa folk i kö på väg ut så varorna kunde ju faktiskt ligga i någons vagn. Suck!
  • Sagalin

Jag blir lite sugen på att beställa golvlampan Videli visade.
    Jag hittade en rabbatkod som ger 40% på hela beställningen, då blir den jättebillig.

Men nu måste jag underhålla Saga lite så jag få gå in på Ellos senare, det kan ju vara mer saker som jag behöver!

• numberone
    Villa Nordåker skrev 2009-07-08 13:50:27 följande:
    Jag blir lite sugen på att beställa golvlampan Videli visade.Jag hittade en rabbatkod som ger 40% på hela beställningen, då blir den jättebillig.Men nu måste jag underhålla Saga lite så jag få gå in på Ellos senare, det kan ju vara mer saker som jag behöver!
    Ja visst är 40% bra.... säger jag det till anders så säger han bara men Annica går du på den....
  • LinaoMatilda
    numberone skrev 2009-07-08 13:51:27 följande:
    Ja visst är 40% bra.... säger jag det till anders så säger han bara men Annica går du på den....
    Så typiskt manligt De förstår inte att det är bra att ha rabatt när det är något man behöver man köper. Bara för att man har rabatt betyder det inte att man köper något onödigt ju.
  • M  i  a
    numberone skrev 2009-07-08 13:51:27 följande:
    Fråga honom om han inte velat ha de där procenten rabatt på nåt han ville ha, typ en dator eller kamera {#lang_emotions_laughing}
  • Sagalin

Jag har snöat in mig på gummistövlar!
    Jag skulle vilja ha ett par Hunterstövlar är det någon som har det här?
    Jag provade ett par Tretorn som ser ut som Hunters de var sköna men tyckte de var lite vida nertill, fast jag hade inga byxor istoppade utan bara strumpor (jag hade kjol på mig) så det var lite svårt att avgöra.

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3