Sussi N skrev 2009-07-11 14:14:33 följande:
Mage06: Usch vad trist, men jag skulle hoppa över Gotland, åk i höst, så mycket mysigare då Vi sov en natt på Lolland i en by som heter Nysted, så fin, men varför är alla hus till salu på ön??? Inga jobb kanske?? Normandie är sagolikt, skall strax packa mina väskor för att flytta dit återigen, varför bor man här??? H hade en dröm när vi var där som var så verklig att han fortfarande var sur då han vaknade. Han drömde att jag vägrade flytta tillbaka till Sverige eftersom jag fått jobb i Paris på Moulin Rouge som nakendansös, ha,ha,ha, och han var alldeles upprörd över det och jag fattade inte vad han pratade och tyckte att det var väl upp till mig vad jag ville göra, ha,ha,haLite OT men så roligt.

hysteriskt roligt! Jag tycker att nu har han fått segla över hela halva världen så nu kan du få dansa naken lite *hahaha* Jag håller med om att hösten skulle vara fint, september är egentligen skönast överallt på våra breddgrader tycker jag. Men har ju en kompis som flyttat till Visby så jag åker nog dit i höst igen
Det blev en lite annorlunda trip till gotland och fårösund i helgen. Den tillbringades i sängen då jag fick feber... Ni här inne kan förstå hur dåligt jag mådde om jag berättar att jag satt i bilen vi ett tillfälle och på andra sidan gatan fanns en loppis med underbara gamla medicinflaskor...men jag orkade inte gå ur bilen

Fattar ni! *skratt* Hela vägen från fårösund till Visby kantas av loppisar men, men... det får bli en annan gång.
Jag skall fortsätta att kurera min stackars kropp nu
Har lite tygpyssel i bloggen för den som vill se
www.noamajahemma.blogspot.com