LCroft skrev 2009-07-15 07:16:41 följande:
Godmorgon tjejer! Anton har fyllt år för länge sedan redan men gratulerar
iaf i efterskott. Lina har också firat, men 5 års kalas var det visst? Grattis åt er också i efterskott. Sussi har roliga drömmar mage lider jag med som blivit sjuk! Krya på dig!Malin hade en toppendag på med vänner på stan, skönt Vide ska få ett mysigt rum, ska bli rolit att få se mer bilder sen.Och där tog mitt minne slut Sitter på jobbet och har nedräkning, 2 dagar kvar (räknar absolut inte med den här dagen) Håller på och fixar lite i köket. Har rivit bort ett par skåp, tagit fram en bit timmervägg och målat den, lagt upp lite hyllplan. Nu väntar jag bara på spisfläkten. Idag ska även mannen upp på vinden och börja på, när vi byggde ut huset gjorde vi inget åt vinden, men den ska nu börjas på med så att jag så småningom får mitt efterlängtade stora sovrum på ca 30 m2. Men vi bygger på den när tid och ork finns, tar ingen stress. Planen är att det ska vara klart tills nästa vår senast. Så vi ska faktiskt försöka ta det lungt
Nu blir jag MYCKET nyfiken! Var det svårt att ta fram timmerväggen? Har du bilder på resultatet? Skulle vilja göra det i barnens rum men jag oroar mig för att man ska stå där med en uppbruten vägg och sedanvisar det sig vara något sklräpigt bös inkilat mellan timmret som stoppning eller också att isoleringen blir för dålig. Får prova att riva lite i något hörn...