• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • mammaninna

hallå!
    det blir långt mellan gångerna.. hur är det med alla?

har hittat DET skåpet!!! i min syrras bod.. de har inte vett att uppskatta fiiina gamla möbler..

• Ari Gold

Jag tycker det är tist i så fall (lätt för mig att säga, för jag har ingen som helst koll på era ev. oenigheter innan jag kom och behöver itne förhålla mig till det).

Det är så mycet i vita hem -tråden som handlar om modernt och dessutom skrivs det så mycket att man knappt hänger med som oinsatt.

Kan inte tråden få vara just "lantliv", det var det jag nappade på från början när jag såg den och fattade öht inte att dessa trådar skulle vara konkurrerande på något sätt.

• JohPet

Jag har inte heller någon koll på vilka alla är i vita hem-tråden, utan tycker det är ganska gemytligt här vi får väl se om det går att hålla igång denna också. Det är kanske inte så många som är aktiva nu i det fina vädret. Jag är ingen solfantast, utan smiter gärna in en stund

Appropå modernt så är jag ganska förtjust i både gammalt och modernt. Väntar hem en fin en ny tv-bänk nu i august som är i modern stil.

Hann knåpa ihop ett litet inlägg idag. Kika gärna in.
    www.huse1.blogspot.com/

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3