• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • Ari Gold
    L i l l a M y skrev 2009-08-12 11:48:24 följande:
    Hej Alla !Vi flyttar till Gbg på söndag och jag vet precis hur hallen ska se ut Men letar efter sidor med inredning...Hallen kommer bli vit så klart..Vitt golv,vit skohylla,vit hatthylla o vit byrå och till det vill jag ha marint o rött...Någon som vet bra sidor med inredning till en hall i dom färgerna
    Låter snyggt, men vitt golv i hallen tycker jag att du ska skippa. har haft det en gång, not so fräscht IRL!!!
  • Ari Gold

Vi håller på och tittar ut fönster till vår utbyggnad. Det är roligt men jättesvårt att välja!

Det finns så mycket fina spröjs man kan välja mellan men de flesta funkar inte stilmässigt på vårt hus (bullerbystil).

• L i l l a M y
    Ari Gold skrev 2009-08-12 20:51:20 följande:
    Låter snyggt, men vitt golv i hallen tycker jag att du ska skippa. har haft det en gång, not so fräscht IRL!!!
    Bättre än det som e där nu...grönt fult söndrigt golv...vi ska bo i en lägenhet...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥Bebisverkstaden i full gång♥¸.?°´¯) ♥
  • LinaoMatilda
    mage06 skrev 2009-08-09 15:29:41 följande:
    Vad roligt att se dig Lina! Du har en fin sommar ser jag på bloggen Härligt! Jag har inte heller deltagit i några oenigheter. Jag tycker överlag att det är trevlig stämning i båda trådarna! Och är det så att någon känner obehag eller bara inte trivs i någon av trådarna så är det väl bra att det är två Men jag vet inte om jag tycker att den andra tråden är särskilt modern... Nytt i bloggen i alla fall : www.noamajahemma.blogspot.com
    Hej! Va gullig du är. Roligt att se dig också
  • mammaninna
    LissAnna skrev 2009-08-12 11:36:16 följande:
    Det var ett ljuvligt porslin.
    tackar ;) kommer säkert tröttna på det "gulliga" om ett tag men då finns det ju skåp man kan lägga det i så känns det nytt å roligt igen om ett tag! men just nu gillar jag min nya smyckeförvaring!

kul med fler göteborgare i tråden!
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3