• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • Sussi N
    mammaninna skrev 2009-07-24 14:18:56 följande:
    BRA att du får prata med en psykolog! det är guld värt när man mår dåligt!!hoppas du snart mår bättre, kanske blir bättre om du slutar med amningen som sagt, hormoner kan göra både gott och mindre gott.. skönt med lite liv igen här! nytt!! kaosiettvitthus.blogspot.com
    Men vad roligt ett STORT grattis till dig, alltid lika roligt att höra om när ngn vågar uppfylla en dröm.
    Du måste inboxa om var den ligger, hi,hi
    Numberone, håller med om att det är jättebra att du sökt hjälp, hoppas du snart mår bättre.
    Jag tror inte alls att det var meningen att tjafs och bråk skulle uppstå, utan det togs upp en enkel kommentar om att det är trist/jobbigt med två trådar som man hoppar emellan (vilket jag själv håller med om)och det satte igång konversationen.
  • LissAnna
    numberone skrev 2009-07-24 12:58:51 följande:
    Det var väl märkligt att det gamla tjaffset skulle dyka upp i just denna tråden.... Nåja, jag kämpar på här hemma för att komma på rätsida igen och det är itne helt enkelt. Jag ska boka in tid hos psykologen igen, det känns som jag verkligen behöver det. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som gör att jag mår som jag mår men det är viktigt att jag kommer ur detta och det snart. Jag vill njuta av mina fina tjejer men nu är jag bara ett enda kaos. Har bestämt mig för att dra ner på amningen för att snart sluta helt. Jag mår nästan sämst när jag ammar.
    Hoppas snart att du får må bättre gumman. {#lang_emotions_heart}
  • mammaninna

Ari Gold skrev 2009-07-24 18:53:02 följande:

Åh så trevligt med en butik! Tycker det låter som ett vinnande koncept så som du beskriver den tänkta utvecklingen i bloggen!
    ja, eller hur..
  • 13 år emellan
    mammaninna skrev 2009-07-24 14:18:56 följande:
    BRA att du får prata med en psykolog! det är guld värt när man mår dåligt!! hoppas du snart mår bättre, kanske blir bättre om du slutar med amningen som sagt, hormoner kan göra både gott och mindre gott.. skönt med lite liv igen här! nytt!! kaosiettvitthus.blogspot.com
    Stoooort grattis!
  • numberone

kram på er! Jag är säkert på banan snart igen.... Hihi eftersom Agnes höll mig vaken efter att hon vaknade kl 4 och fick mat så gick jag upp vid halv 6 då fick hon mat igen och sen gick jag en liten promenad och sen tog jag tag i att slipa och spraya en lampa. Undra om den har torkat nu så jag kan slänga på ett lager färg till!?! Det är väl härligt med tidiga mornar man hinner med så mycket {#lang_emotions_tongue_out}

• mammaninna

god morgon!
    har äntligen (trodde jag) fixat så man kan prenumenera på min blogg med bloglovin och så visar det sig att jag redan var registrerad och hade 7 prenumenanter!! KUL!! jag som alltid undrat hur man gör har väl förmodligen redan förra sommarn vart inne å regat mig där utan att veta om det *fniss*
    kanske nån här som redan prenumerarar på mina inlägg??
    om inte så kan ni göra det! gå bara in på bloggen så har jag länkat där!!
    kaosiettvitthus.blogspot.com

ha en underbar dag!!

• numberone
    mammaninna skrev 2009-07-25 09:49:46 följande:
    god morgon!har äntligen (trodde jag) fixat så man kan prenumenera på min blogg med bloglovin och så visar det sig att jag redan var registrerad och hade 7 prenumenanter!! KUL!! jag som alltid undrat hur man gör har väl förmodligen redan förra sommarn vart inne å regat mig där utan att veta om det *fniss*kanske nån här som redan prenumerarar på mina inlägg??om inte så kan ni göra det! gå bara in på bloggen så har jag länkat där!!kaosiettvitthus.blogspot.comha en underbar dag!!
    vart bor du??? måste ju kika in i din butik sen... *avis* önskar att jag kunde utveckla mitt sen och ha nåt eget men det går inte här i stan finns redan 5 st med inredning , drömmer om en gårdsbutik
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3