Ari Gold skrev 2009-07-31 09:56:20 följande:
"Problemet" med utlàndska loppisar àr ju att man inte fàr med sig nàgot hem om man ej har bil. Vi var pà en fantastisk marknad i Bryssel fòrrfòra àret dàr de hade massor av annorlunda saker. Bla en enorm urtavla fràn nàgon kyrka/stadshus? som skulle vara sàà cool som vàggprydnad (fast ej hos oss utan i nagon làgenhet med hògt i tak och modern stil). Men den kan man ju inte precis ta i handbagaget. Idag àker vi hem fràn Sicilien, ska faktiskt bli skònt att komma hem!
Mmm, jag har köpt en jättestor spegel på auktion i London en gång...det blev en dyr historia med frakt hem. Dessutom förstörde fraktfirman ramen...grrr vad irriterad jag blir när jag tänker på det... Annars går det ju att få med rätt mycket på flyget. Min man köpte en kontrabas och en gitarr i Kina, det kom med på flyget...och höll. Jag har knökat in två Franska stolar i bilen från Normandie en gång *haha* Hittar man något väldigt speciellt så tycker jag att det kan vara värt frakten. Hoppas du hittade något litet som du vill visa oss sen

Välkommen hem!
JohPet skrev 2009-08-01 12:36:36 följande:
Har kollat in era bloggar. Massar fint! Har kommenterat där också. Börjar få sån ångest inför att börja jobba känner jag. Men tror att barnen behöver lite dagis nu. De klättrar på väggarna. Sambon ska i o f vara hemma ett par månader med den lilla. Jag ska jobba 100%!
www.huse1.blogspot.com/Vilken fin förvaring du hittade! Mmm, den är fin den där jackan...synd att jag har fyllt år redan
Måste tipsa om den här fina som jag skulle vilja ha vid sängen men är lite för snål med frakten och allt... hmmm
www.tradera.com/Hallmobel-med-spegel-och-lada-dekorativ-auktion_96153044
Inte min auktion