• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • LinaoMatilda

Hej på er. Gillar också den här tråden och håller mig här.Tycker mest om den lantliga vita stilen. Blev dock lite trött på hela FL efter förra tjafset så jag håller mig lite i bakgrunden. Men blir mer aktiv snart igen Kul att ni håller tråden levande!

• Enji

Hmm.. jag blir smått förvirrad. Läste alltid denna tråden, men sen började det pratas om den andra och jag började läsa där också.
    Själv är jag mer lantlig än modern.. så kanske är det denna tråden som är den rätta för mig iaf

• mage06

Vad roligt att se dig Lina! Du har en fin sommar ser jag på bloggen Härligt!

Jag har inte heller deltagit i några oenigheter. Jag tycker överlag att det är trevlig stämning i båda trådarna! Och är det så att någon känner obehag eller bara inte trivs i någon av trådarna så är det väl bra att det är två Men jag vet inte om jag tycker att den andra tråden är särskilt modern...

Nytt i bloggen i alla fall :

www.noamajahemma.blogspot.com

• Sagalin
    mage06 skrev 2009-08-09 15:29:41 följande:
    Vad roligt att se dig Lina! Du har en fin sommar ser jag på bloggen Härligt!Jag har inte heller deltagit i några oenigheter. Jag tycker överlag att det är trevlig stämning i båda trådarna! Och är det så att någon känner obehag eller bara inte trivs i någon av trådarna så är det väl bra att det är två Men jag vet inte om jag tycker att den andra tråden är särskilt modern... Nytt i bloggen i alla fall :www.noamajahemma.blogspot.com
    Jag tycker precis som du att Vita hemtråden är minst lika lantlig, om inte mer än denna.
  • mammaninna

nytt i bloggen, har fått tag i loppisfynd på nära håll i sommar kan man säga..
    har knappt inte besökt nån loppis jue..
    kaosiettvitthus.blogspot.com

arigold: vilken härligt levande bild!! jättefint!

• LissAnna
    mammaninna skrev 2009-08-11 22:38:08 följande:
    nytt i bloggen, har fått tag i loppisfynd på nära håll i sommar kan man säga.. har knappt inte besökt nån loppis jue.. kaosiettvitthus.blogspot.com arigold: vilken härligt levande bild!! jättefint!
    Det var ett ljuvligt porslin.
  • L i l l a M y

Hej Alla !

Vi flyttar till Gbg på söndag och jag vet precis hur hallen ska se ut Men letar efter sidor med inredning...

Hallen kommer bli vit så klart..

Vitt golv,vit skohylla,vit hatthylla o vit byrå och till det vill jag ha marint o rött...Någon som vet bra sidor med inredning till en hall i dom färgerna

♥ (¯`°?.¸ ♥Bebisverkstaden i full gång♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3